حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرماندار رودان خبر داد:

ویزیت رایگان بیش از ۲ هزار بیکاهی

ویزیت رایگان بیش از ۲ هزار بیکاهی

فرماندار رودان از ویزیت و توزیع داروی رایگان ۲ هزار و ۶۸۲ نفر در بخش بیکاه این شهرستان توسط مؤسسه پزشکی «راه ایمان» خبر داد.

عبدالرضا سالاری در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ اظهار کرد: این موسسه پزشکی در قالب گروه جهادی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه، حوزه بسیج امام حسین(ع) و شبکه بهداشت و درمان در بخش بیکاه حضور داشتند.

فرماندار رودان با اشاره به تلاش و همت متخصصان، پزشکان و پرستاران، اقدامات صورت گرفته در این مدت را عنوان کرد و افزود: ویزیت رایگان پزشک عمومی ۲۳۸ نفر، متخصص زنان و مامایی ۲۰۰ نفر، متخصص چشم برای ۴۹۹ نفر، خدمات بینایی سنجی ۵۲۱ نفر، متخصص داخلی ۳۳۳ نفر و متخصص اطفال ۱۵۷ نفر بوده است.

وی ادامه داد: در ادامه این خدمت جهادی به مردم بخش بیکاه شهرستان رودان ویزیت رایگان متخصص قلب ۱۳۹ نفر، متخصص ارتوپد و درد ۲۵۲ نفر، پزشک عمومی(پوست) ۳۴۳ نفر انجام شده و با تشخیص و تجویز پزشکان داوطلب با ارائه نسخه، داروی رایگان توزیع شد.

سالاری مجموع دریافت کنندگان خدمت پزشکی رایگان را ۲ هزار و ۶۸۲ نفر عنوان کرد و گفت: این طرح در مناطق كم برخوردار با توجه به نيازسنجي این بخش خدمات دریافت کردند و در این طرح تزریقات، تزریقات تخصصی و سونوگرافی زنان، نوار و اکو قلب هم در کنار ویزیت انجام می‌شد که این خدمات با صلاح‌دید پزشکان بود.

وی بیان کرد: خدمت‌رساني به اقشار كمتر برخوردار جامعه در راستاي محروميت زدايی در حوزه سلامت و بهداشت از اهداف گروه‌های جهادی پزشکی است که جا دارد از مؤسسه پزشکی راه ایمان جهت این خدمت‌رسانی تشکر کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از