حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

وزیر ارتباطات:

وفاق ملی مشارکت در انتخابات را افزایش می‌دهد

وفاق ملی مشارکت در انتخابات را افزایش می‌دهد

وزیر ارتباطات با اشاره به ضرورت انجام وظایف مسئولین به صورت صحیح، ابراز امیدواری کرد که با توجه به فضای وفاق ملی پس از شهادت آیت‌الله رئیسی، شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از راه دانا؛ «عیسی زارع‌ پور»در خصوص اقدامات وزارت ارتباطات در آستانه انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: وظیفه ما به عنوان مسئولین این است که کار خود را به درستی انجام دهیم تا مردم عزیز ببینند که ما در حال تلاش برای حل مشکلات هستیم و بتوانند برنامه‌ریزی کنند تا بیش از گذشته در انتخابات حضور داشته باشند.

وی افزود: فکر می‌کنم با توجه به فضایی که در دو سه هفته اخیر پس از شهادت آیت‌الله رئیسی به وجود آمده و این وفاق ملی که شکل گرفته است، ان‌شاءالله شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات خواهیم بود.

گفتنی است؛ چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. اسامی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محمد باقر قالیباف، علیرضا زاکانی، مصطفی پورمحمدی و مسعود پزشکیان است.

وزارت ارتباطات چندی پیش در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس نیز که قرار شد در برخی حوزه‌ها به صورت الکترونیکی برگزار شود، مکلف شد زیرساخت‌های ارتباطی لازم را فراهم کند.

در این انتخابات در کنار فراهم کردن زیرساخت‌های ارتباطی ۵ پیام‌رسان بومی نیز موظف شدند در هر حوزه انتخابیه یک بستر مجازی برای تبلیغات نامزدها شکل دهند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از