حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/01 | 2024/07/22

Logo

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان مطرح کرد:

وضعیت نامشخص فرنگی‌کاران برای شرکت در قهرمانی کشور

وضعیت نامشخص فرنگی‌کاران برای شرکت در قهرمانی کشور

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان گفت: با وجود این که بازی‌های آسیایی ناشنوایان قرار است آبان ماه برگزار شود اما هیچ خبری از برگزاری این بازی‌ها نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از ایسنا، علی اشکانی، در ارزیابی از وضعیت تیم کشتی فرنگی برای شرکت در بازی‌های آسیایی که قرار است آبان ماه به میزبانی ایران برگزار شود، اظهار کرد: بعد از تغییرات مدیریتی که در فدراسیون ناشنوایان ایجاد شد متاسفانه تا حدودی برنامه‌ها به کندی پیش می‌رود. این فدراسیون برای اجرای برنامه‌های خود نیاز به حمایت از سوی وزارت ورزش و جوانان دارد تا مشکلی برای اجرای برنامه‌های پیش بینی شده در تقویم ورزشی و حتی میزبانی بازی‌های آسیایی نداشته باشد.

وی افزود: با وجود این که بازی های آسیایی قرار است آبان به میزبانی کشورمان برگزار شود اما مشخص نیست که آیا شرایط لازم برای برگزاری میزبانی را داریم یا خیر؟ البته براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی رییس انجمن کشتی ناشنوایان برای شناسایی کشتی‌گیران شرکت‌کننده در بازی‌های آسیایی، قرار است اوایل مرداد مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی داشته باشیم که در این خصوص نیز هنوز چیزی به ما درباره زمان و مکان برگزاری مسابقات اعلام نشده و همچنان منتظر اعلام زمان مسابقات هستیم تا زودتر وضعیت کشتی گیران مشخص شود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از مسابقات جهانی قرقیزستان که سال گذشته برگزار شد برنامه‌ای برای آماده سازی تیم داشتید یا خیر؟ تصریح کرد: بعد از این رقابت‌ها نه اردویی داشتیم و نه تورنمنتی برگزار شده است، البته کشتی‌گیران رها نشده‌اند و در این مدت برنامه تمرینات خود را به صورت غیرمتمرکز ارائه دادیم و بر عملکردشان نظارت داشتیم، هر چند معتقدم این گونه تمرینات زمانی موثر است که اردوها به صورت متمرکز و تحت نظر مربی باشد تا ورزشکار انگیزه کافی برای انجام تمرینات را داشته باشد.

اشکانی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا کشتی‌گیرانی که در مسابقات جهانی قرقیزستان مدال آور بودند باید در قهرمانی کشور حضور داشته باشند یا خیر؟ گفت: ملاک انتخاب کشتی‌گیران برای بازی‌های آسیایی رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی است. بنایراین کشتی گیران منتخب بازی های آسیایی از دل قهرمانی کشور شناسایی و به تیم ملی دعوت خواهند شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از