حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

توسط ستاد انتخابات:

وضعیت مکان‌های اخذ رأی جاسک بررسی شد‌‌

وضعیت مکان‌های اخذ رأی جاسک بررسی شد‌‌

ستاد انتخابات شهرستان جاسک مکان‌های دارای وسایل سرمایشی مناسب را برای شعب اخذ رأی مشخص کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان هرمزگان، جلسه هیأت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ریاست دوراندیش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان و با حضور بخشدار بخش مرکزی و مسئولین کمیته های انتخابات، در محل دفتر معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان برگزار شد.

در این جلسه،  دوراندیش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان جاسک با اشاره به چهار راهبرد کاری ستاد انتخابات شهرستان (سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت) و تأکید بر رعایت اصل بی طرفی و عمل به وظایف قانونی و اهمیت صحت انتخابات افزود: ستاد انتخابات شهرستان به دقت بر اجرای فرایند ها نظارت دارد و فرمانداری به عنوان برگزارکننده انتخابات باید تمهیدات لازم را در جهت برگزاری انتخابات سالم بیاندیشد و با برگزاری مستمر نشست‌های مشترک هر گونه ضعف و کمبود در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات رفع شود.

وی بر انتشار هر گونه اخبار و اطلاعات حوزه انتخابات در شهرستان صرفا از طریق روابط عمومی فرمانداری شهرستان به عنوان مرجع رسمی و کمیته اطلاع‌رسانی تاکید کرد.

در این جلسه، علاوه بر بحث و تبادل نظر درخصوص تأمین نیروی انسانی و آموزش اعضاء، آخرین وضعیت تمامی مساجد، مدارس و کلاس‌های دارای کولر مناسب بعنوان شعب اخذ رأی شهرستان، بررسی شد. ‏

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از