حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

شهردار پارسیان:

همکاری شهروندان با نیروهای خدمات شهری ضروری است

همکاری شهروندان با نیروهای خدمات شهری ضروری است

شهردار پارسیان گفت: در این روزهای گرم و طاقت‌فرسا مشارکت اجتماعی شهروندان با نیروهای خدمات شهری ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

 احسان سالمی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» با بیان اینکه گرمایش جهانی امروز تاب‌آوری دنیا را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار داده است و به‌تبع آن در شهر پارسیان نیز شاهد سهمگین‌ترین دوره افزایش دمایی هستیم، اظهار کرد: در چنین شرایطی سخت و طاقت‌فرسا نیروهای خدمات شهری بدون وقفه درحال‌خدمت رسانی به شهروندان عزیز هستند.
  وی افزود: شهروندانی که پویاترین مفهوم اجتماعی عصر حاضر هستند؛ قطع به‌یقین همکاری آنها با مدیریت شهری در این شرایط حساس، شعار پارسیانی زیبا و پاک را محقق می‌کنند.
  سالمی با اشاره به وضعیت گرما و سختی کار نیروهای خدمات شهری، تصریح کرد: در همین راستا با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و تقلیل ساعت کاری نیروهای خدوم خدمات شهری در این ایام ضمن اینکه اقدامی در جهت حفظ سلامتی پاکبانان عزیز محسوب می‌شود از کلیه شهروندان انتظار می‌رود دراین‌خصوص با شهرداری پارسیان همکاری کنند.
 شهردار پارسیان، اظهار امیدواری کرد: با مشارکت و همیاری شهروندان در مدیریت پسماندهای خانگی و با رعایت مواردی چون کاهش تولید زباله، تفکیک انواع پسماند و خروج به‌موقع زباله‌ها رأس ساعت مقرر و رطوبت‌گیری پسماندها جهت پیشگیری از ایجاد قاتل خاموش شیرابه‌ها، یاری گر مدیریت شهری و پیام‌آوران پاکیزگی باشند و بدون مشارکت آحاد جامعه در بحث نظافت شهری نمی‌توانیم شاهد شهری تمیز و عاری از آلودگی باشیم.
  شهردار پارسیان در پایان ضمن تشکر از همراهی و هم آوایی شهروندان خاطرنشان کرد: با سیاست‌گذاری شورای شهر دوره ششم و تلاش مدیریت شهری در ارتقای سرانه خدمات شهری اعم از توسعه ناوگان جمع‌آوری زباله و خرید خودروی جاروی خیابانی و سایر تجهیزات شهری، با تغییرات صورت‌گرفته و کاهش ساعت کارکردی نیروهای پسماند، در روند خدمات‌رسانی به مردم خللی حاصل نمی‌شود.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از