حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید مسلم‌زاده؛

همواره خود را پیرو ولایت فقیه بدانید

همواره خود را پیرو ولایت فقیه بدانید

شهید علی مسلم‌زاده در وصیت‌نامه خود بیان کرده است: در همه حال، خود را پیرو ولایت فقیه بدانید و از دستورات پیامبرگونه ولی فقیه پیروی کنید.

شهید علی مسلم‌زاده از شهدای دفاع مقدس استان هرمزگان، در وصيت‌نامه خود ضمن درود به رهبر كبير انقلاب امام خميني(ره) و شهيدان آورده است: پدر و مادر عزيز شما هم خدا را شكر كنيد كه فرزندتان لياقت اين را پيدا كرده است كه در راه مكتبش كه همان اسلام است قدم كوچكي بردارد.

وی در ادامه اين وصيت نامه مي‌افزايد: مادر عزيز به خودت افتخار كن كه توانستي فرزندي تربيت كني كه خدمتگزار اسلام و مملكت اسلامی‌اش باشد، نكند گريه و اظهار ناراحتي كني چراكه با اين عمل تو دشمن شاد مي‌شود و من راضي نيستم.

شهید مسلم‌زاده اضافه كرده است: مادرجان، هروقت خواستي گريه كني به ياد مصيبت‌هاي حضرت زينب(س) در عصر عاشورا بيفت و آن وقت خدا را شكر كن، صبر كن خدا در قرآن به صابران وعده نيكو داده است، برادر كوچكم را با احكام اسلام و ولايت آشنا و تربيت كنيد.

شهيد مسلم‌زاده در پايان وصيت‌نامه خود آورده است: وصيتم به امت شهيدپرور اين است كه هميشه و در همه حال خود را پيرو ولايت فقيه بدانيد و از دستورات پيامبرگونه امام خميني(ره) پيروي كنيد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از