حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان:

نمایشگاه هفته پژوهش ۷۹ غرفه دارد

نمایشگاه هفته پژوهش ۷۹ غرفه دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: نمایشگاه هفته پژوهش با ۷۹ غرفه و به میزبانی دانشگاه آزاد فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»، به نقل از ایسنا؛ محمدحسین رنجبر ضمن بیان تبریک هفته پژوهش، اظهار کرد: پیشرفت بخش عمده‌ای از جامعه‌ای مرهون فعالیت‌های پژوهشی و علمی است و این مهم نقش زیادی روی توسعه و پیشرفت بشریت داشته است.

وی با ذکر این نکته که استان هرمزگان خوشبختانه در حوزه پژوهش جایگاه قابل قبولی را دارد، بیان کرد: به واسطه وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گسترده در حوزه‌های مختلف، استان هرمزگان از شرایط بسیار خوبی برای فعالیت پژوهشگران و فعالین این حوزه را داراست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، با بیان این نکته که امسال افتخار میزبانی از نمایشگاه هفته پژوهش را داشته باشیم، عنوان کرد: نمایشگاه هفته پژوهش امسال با فعالیت ۷۹ غرفه توسط پژوهشگران، اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان، شرکت‌های دانش‌بنیان، سازمان‌ها و واحدهای فناور آغاز به کار کرد.

رنجبر تشریح کرد: مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه هفته پژوهش استان هرمزگان دستاوردها و فعالیت‌های علمی وپژوهشی خود را به خوبی معرفی کردند و نقش بی‌بدیلی در ترویج فرهنگ پژوهش در میان نخبگان و دانشجویان ایفا کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از