حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

امام جمعه رودان:

نقشه‌های آمریکایی‌ها در غرب آسیا شکست خورده است

نقشه‌های آمریکایی‌ها در غرب آسیا شکست خورده است

امام جمعه رودان گفت: تمام نقشه‌های آمریکایی‌ها در غرب آسیا شکست خورده و جنایات رژیم صهیونیستی نیز مانند دست و پا زدن‌های میت در لحظه احتضار است که به لطف الهی افول و شکست کامل جبهه کفر نزدیک خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام محمد بارانی ظهر امروز در نماز جمعه عبادی سیاسی رودان با اشاره به گلایه رهبر عالیقدر انقلاب در دو قطبی کردن جامعه اظهار کرد: دو قطبی سازی کاذب مطلوب و خواست دشمن است لذا باید با استفاده از سلاح بصیرت و تقوا مراقب بود که در زمین دشمن بازی نکنیم.


امام جمعه رودان با انتقاد از ایجاد تفرقه و دو دستگی در جامعه تصریح کرد: برخی‌ها گویا با اصرار می‌خواهند مخالفین فکری یا جناحی خودشان را با انواع برچسب‌ها از قطار انقلاب پیاده کنند که این قطعاٌ غلط است و مورد گلایه و شکوه رهبر عالی‌قدرمان نیز قرار گرفت لذا باید دقت کنیم اختلاف سلیقه موجب نزاع و دفع کردن یکدیگر در جامعه مؤمنین نشود.


وی پایبندی و اعتقاد به مبانی دینی، انقلابی و ولایت فقیه را از محورهای مهم اتحاد جامعه مؤمنین و انقلابی معرفی و افزود: هر کس یا گروهی اعتقاد به موارد را داشت قطعا انقلابی و برادر ماست و نباید با کوچک ترین اختلاف سیاسی یا مصداق انتخاباتی آن‌ها را طرد و دفع کنیم و این امر قطعا ضربه جبران ناپذیری به وحدت و انسجام ملی وارد خواهد کرد.


حجت‌الاسلام بارانی ضمن توصیه به جامعه مؤمنین برای عدم کوچه دادن به دشمن و بازی در زمین آنها عنوان کرد: در رقابت‌های انتخاباتی یک حزب و گروه را برابر و نماینده نظام و جناح مقابل را مخالف نظام جلوه دادن قطعا بازی در زمین دشمن و بدترین نوع دو قطبی‌سازی کاذب است و نتیجه آن هر چه باشد پیروزی دشمن خواهد بود‌ لذا باید کاندیدها و طرفداران آن‌ها به این خطر بزرگ دقت لازم را داشته باشند.


امام جمعه رودان با اشاره به قضایای غزه و موضع گیری دبیرکل سازمان ملل مبنی بر توقف نسل کشی گفت: آش آن‌قدر شور شده است که صدای کمک آشپز هم در آمده، اما والدین و حامیان دیگر این فرزند نامشروع هنوز با وقاحت کامل از این جنایات دفاع می‌کنند که به فضل الهی در میان افکار عمومی دنیا بی آبروتر از قبل شده‌اند.


وی با اشاره به روز جهانی حقوق بشر افزود: متاسفانه آمریکایی ها برای نجات فرزند آدمکش خود حاضرند با وقاحت کامل از همین ویترین ظاهری و پرزرق و برق نیز بگذرند و این یعنی پایان یک مدعیِ قلدر در دنیا که حتی قادر نیست حتی از حیثیت خودش نیز دفاع کند.


امام جمعه رودان طوفان الأقصی را دنباله شکست‌های دومینووار آمریکا در غرب آسیا ارزیابی کرده و ادامه داد: تمام نقشه‌های آمریکایی‌ها در غرب آسیا شکست خورده و جنایات رژیم صهیونیستی نیز مانند دست و پا زدن‌های میت در لحظه احتضار است که به لطف الهی افول و شکست کامل جبهه کفر نزدیک خواهد بود.


وی با ابراز نگرانی از نسل‌کشی تدریجی در غزه اظهار کرد: دنیای اسلام نباید سکوت کند و به فشارهای خود ادامه بدهد و این بهترین زمان برای فشار بر جامعه بین‌المللی برای برگزاری همه پرسی در فلسطین است تا خود مردم سرنوشت خود را تعیین کنند و آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌دانند که همه پرسی میخ آخر بر تابوت خاورمیانه آمریکایی و بقای این رژیم تار عنکبوتی خواهد بود.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از