حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

در راستای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری صورت گرفت؛

نشست مشترک هیات اجرایی و نظارت انتخابات خمیر

نشست مشترک هیات اجرایی و نظارت انتخابات خمیر

جلسه مشترک هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری شهرستان خمیر برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات خمیر، جلسه مشترک هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در شهرستان خمیر به ریاست میرهاشم خواستار فرماندار شهرستان خمیر و با حضور اعضای هیات نظارت و اجرای شهرستان به‌منظور هماهنگی لازم برای برگزاری پرشور انتخابات در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

میرهاشم خواستار فرماندار شهرستان خمیر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به‌ویژه شهید جمهور آیت‌الله دکتر رئیسی اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی عملکرد ویژه از یک رئیس‌جمهور تبیین کرد و در کنار مردم بودن تحت هر شرایطی، تلاش شبانه‌روزی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم که از ایشان برای ما باقی ماند و خداوند متعال نیز به دلیل چنین خصایص بارزی بهترین برکت را برایشان رقم زد.

وی با اشاره به اهمیت ویژه انتخابات هشتم تیرماه، خاطرنشان کرد: با همراهی شما در حوزه انتخابیه شهرستان و مشارکت همیشگی مردم در انتخابات، موجبات برگزاری انتخابات پرشور را فراهم کنیم. 

خواستار در ادامه با اشاره به اصل بی‌طرفی در برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: موضوع سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت مورد تأکید بوده که این مهم را با کمک شما در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند سال گذشته تجربه کردیم.

گفتنی است؛ در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، بر اساس اصل یک‌صد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست‌جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، کار خود را آغاز کرده است.

طبق اعلام وزارت کشور، ستادهای استانی و شهرستانی تشکیل و از ۱۰ خرداد، ثبت‌نام نامزدهای ریاست‌جمهوری آغاز شده و پس از طی مراحل قانونی روز جمعه هشت تیر سال جاری انتخابات برگزار و چهاردهمین دولت جمهوری اسلامی ایران از سوی مردم برگزیده خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از