حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

در بندرعباس افتتاح شد؛

نخستین مرکز مشاوره با رویکرد اسلامی

نخستین مرکز مشاوره با رویکرد اسلامی

نخستین مرکز مشاوره با رویکرد اسلامی در بندرعباس با همکاری مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در محوطه آستان مقدس امام‌زاده سید مظفر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از فارس؛ باهدف ارائه خدمات مشاوره‌ای متناسب با ارزش‌های اسلامی، مرکز مشاوره سماح در بندرعباس با همکاری مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران افتتاح شد. 

این مرکز که با حضور دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره ایزوایکو، دکتر کامرانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، حجت‌الاسلام حقیقی رئیس حوزه‌های علمیه استان، علمای حوزه علمیه بندرعباس و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی و اجتماعی استان افتتاح شد، به ارائه خدمات مشاوره‌ای تخصصی در زمینه‌های خانواده، ازدواج، تحصیلی و شغلی با رویکرد اسلامی می‌پردازد.

سرپرست مرکز سماح، در مراسم افتتاحیه بیان داشت: ما در این مرکز معتقدیم که روان‌شناسی و مشاوره باید بافرهنگ و باورهای مردم هماهنگ باشد. ازاین‌رو، تلاش کرده‌ایم تا با اتکا به آموزه‌های اسلامی، خدماتی متفاوت و مؤثر را ارائه دهیم. 

مرکز سماح با بهره‌گیری از متخصصان مجرب و با استفاده از رویکردهای نوین روان‌شناسی و مشاوره، آماده ارائه خدمات به جامعه مسلمانان و علاقه‌مندان به فرهنگ اسلامی است.

این مرکز، با ایجاد فضایی صمیمی و حمایتی، به دنبال آن است تا به افراد کمک کند تا با چالش‌های زندگی به شیوه‌ای سازگار با ارزش‌های اسلامی مواجه شوند. این مرکز در محوطه امام زاده سید مظفر بندرعباس مشغول به فعالیت است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از