حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد:

نجات دانش‌‌آموز ربوده‌شده در کمتر از ۳ ساعت

نجات دانش‌‌آموز ربوده‌شده در کمتر از ۳ ساعت

فرمانده انتظامي هرمزگان از شناسايي و دستگيري سه گروگانگير و آزادسازي گروگان 12 ساله در کمتر از سه ساعت طي عمليات منسجم پليسي در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ سردار علي‌اکبر جاويدان عصر امروز در جمع خبرنگاران در تشريح جزئيات اين خبر، اظهار کرد: در پي دريافت خبري از طريق اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر اينکه در مقابل يکي از مدارس روستاي حسن لنگي از توابع شهرستان بندرعباس يک دانش آموز ابتدايي مورد ربايش قرار گرفته، بلافاصله پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستورکار قرار گرفت.

وي افزود: در اين راستا مأموران انتظامي شهرستان بندرعباس با همکاري عوامل پاسگاه انتظامي حسن لنگي وارد عمل شده و در بررسي هاي اوليه و ميداني دريافتند يکي از دانش‌آموزان با انگيزه مالي توسط يکدستگاه پژو ۴۰۵ به سرنشيني سه نفر با صورت‌هاي پوشيده مورد ربايش قرار گرفته و آدم ربايان به سمت محور مواصلاتي ميناب- رودان متواري شده‌اند.

اين مقام ارشد انتظامي استان بیان داشت: در اين راستا بلافاصله طرح مهار اجرا و ازطريق فرماندهي دستورات لازم به همه رده ها ابلاغ و عوامل انتظامي بندرعباس با همکاري مأموران انتظامي شهرستان ميناب به تعقيب آدم‌ربايان پرداختند.

سردار جاويدان با اشاره به ايجاد ايست و بازرسي موقت و مقطعي در مسير تردد آدم ربايان، تصريح کرد: پس از تعقيب و گريز طولاني در نهايت قاچاقچيان با مأموران ايست و بازرسي چغازردي ميناب مواجه که عليرغم پنچر شدن خودرو به مسير خود ادامه داده و پس از طي مسافتي آدم‌ربايان عرصه را بر خود تنگ ديده و با رها کردن خودرو به همراه گروگان به سمت کوه‌هاي اطراف ميناب متواري شدند.

وي با اشاره به اينکه مأموران در يک اقدام منسجم و ضربتي موفق شدند هر سه نفر گروگانگير را دستگير کنند، ابراز داشت: يک قبضه اسلحه کلت به همراه تعدادي سلاح سرد از نوع شمشير و قمه از اعضاي اين باند آدم ربا کشف و در اين راستا دانش‌آموز ربوده شده نيز صحيح و سالم آزاد و پس از انتقال به بندرعباس با هماهنگي مقام قضائي تحويل بستگانش شد.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان با بيان اينکه متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي شدند، به نقش بي‌بديل تعامل و همکاري مردم با مجموعه انتظامي براي برخورد با مجرمان اشاره کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از