حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

یادداشت؛

مکتب بصیرت‌‌افزا

مکتب بصیرت‌‌افزا

مکتب سردار دلها که با پیروی از امامین انقلاب گره خورده و بصیرت‌افزا است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ منافقین همیشه با ایجاد غبار در جامعه دنبال رسیدن به مقاصد سیاسی خودشان هستند؛ اینجاست که در این غبارها عمارها باید به میدان بیاند و اجازه جولان منافقین را ندهند.

همه می‌دانید که منافقین در سال ۱۳۸۸ کشور و نظام را تا لبه پرتگاه بردن و چه هزینه سنگینی به کشور وارد کردن و اگر آن حماسه عظیم از سوی مردم شکل نمی‌گرفت شاید الان گرگ‌ها در این کشور جولان می‌دادند؛ حضرت آقا می‌فرمایند: بصیرت یعنی همین.

مردم در فتنه ۱۳۸۸ مدت زمان زیادی طول کشید تا قصه را بفهمند و بدانند کجای تاریخ قرار گرفته‌اند و شد آنچه که نباید می‌شد.

در مملکت امام زمان ارواحنا فداه و در قلب عالم شیعه حرمت حضرت سیدالشهدا علیه السلام را شکستن و خیمه‌های اباعبدالله الحسین(ع) را بعد از ۱۴۰۰ سال دوباره به آتش کشیدن چهره نفاق از روی خبیث منافقین کنار رفت و فتنه‌گران چهره واقعی خود را نشان دادند.

هیچ چیزی همانند بصیرت دادن و امید بخشی به نسل جوان، بزرگترین راهکار برای خنثی کردن نقشه دشمنان نیست.

در طول این سال‌های پس از انقلاب اسلامی، دشمنان مشکلات بسیاری را پدید آوردند و امروز ایران در منطقه و دنیا نقش‌آفرین است و پیام این انقلاب باید به نسل جوان منتقل شود و دشمن نیز از همین راهبرد می‌خواهد به ما آسیب بزند که هر چقدر در این مسیر حضور داشته باشیم موفقیت‌ها بیشتر حاصل خواهد شد.

امروز در فضای مجازی وسوسه‌های بسیاری از سوی دشمنان، نوجوانان و جوانان را مورد هدف قرار داده‌اند که ضرورت دارد، سبک زندگی ایرانی و اسلامی باید ترویج شود و در سند تحول بنیادین بر این امر تأکید شده و این امر بر روش و رفتار انسان تأثیر دارد.

مردم بابصیرت كشورمان امروز به این درك و آگاهی رسیده‌اند كه ادامه دادن راه سردار سلیمانی و راه مکتب این شهید والا مقام بهترین الگو برای افزایش بصیرت است؛ مکتب سردار دلها که با پیروی از امامین انقلاب گره خورده بصیرت‌افزا است.

دشمن امروز از رهروان سردار دلها می‌ترسد؛ زیرا کسی که پا در راه مکتب شهید سلیمانی بگذارد می‌تواند پا روی همه بدی‌ها و دشمنی‌ها در دنیا بگذارد.

بصیرت، دفاع از مظلوم و شجاع بودن را می‌توان با مطالعه بر سیره و زندگی سردار سلیمانی یافت؛ زندگی سردار دلها و راه روش زندگی ایشان چه در دوران هشت سال دفاع مقدس در لشکر ۴۱ ثارالله و چه بعد از آن در کشور و در جبهه مقاوت، همه و همه برگرفته از مکتب فاطمی و بصیرت‌افزا بود.

یادداشت به قلم حدیث رکن‌الدینی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بوموسی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از