حالت تاریک

امروز : جمعه, 1403/04/15 | 2024/07/05

Logo

«هرمز» گزارش می‌دهد؛

ملت ایران پیروز صحنه انتخابات است

ملت ایران پیروز صحنه انتخابات است

امروز در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همه مردم که دل در گروی ایران قوی و مقتدر هستند پای صندوق رأی حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، انتخابات جلوه مردم سالاری مردم ایران است که همیشه حماسه های بی نظیر رقم زدند و در فاصله یک هفته ای در دور دوم انتخابات نیز بار دیگر تداعی این حماسه است که غرش شیران میهن عزیز ایران اسلامی را شاهد هستیم.

در این گرمای تابستان بندرعباس با طعم شرجی و آفتاب سوزان آیا مگر کسی حوصله دارد این مسیرها را پیاده و یا سواره بیاید پای صندوق رأی؟ آری این مردمان شرجی دیار هرمزگان از صبح زود یا قبل از ساعت مقرر آمدند و رأی خود را در صندوق ها سرازیر کردند.

بنا بر گزارش استاندار هرمزگان،  در یک ساعت اول ۵۰ هزار رأی به صندوق ها ریخته شده است که ۵۸ درصد آقایان و ۴۲ درصد خانم ها بوده‌اند.

این نشان می دهد که مردم در صحنه هرمزگان در تمام عرصه های سیاسی و اجتماعی همراه با مردم کشور عزیزمان ایران مشارکت چشم گیری دارند و برای آینده و سرنوشت خود دست از پای نمی شناسند.

روند انتخابات در هرمزگان مانند سراسر کشور از دقایق اولیه صبح روز جمعه آغاز شد و مردم مثل همیشه زودتر از مسئولان پای صندوق های رأی حاضر شدند و مسئولان نیز همراه با مردم در ساعات اولیه صبح رأی خود را به صندوق انداختن.

به گفته سردار جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان، نظم و امنیت مثال زدنی در فرایند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در هرمزگان در حال برگزاری است که نشان از درک صحیح مردم و آگاهی مردم دارد.

او افزود: ۶ هزار نیرو انتظامی امنیت انتخابات را در هرمزگان تامین می کنند که نشان از صلابت مردم نیروهای انتظامی و سبب آرامش شده است.

 

رأی من برای ایران است

یکی از شهروندان بندرعباسی گفت: من در انتخابات از زمانی که به سن قانونی رسیده ام شرکت کرده و این فرایند مردم سالاری را نشانه فرهنگ بزرگ ایرانی و اسلامی خود می دانم و مشارکت در عرصه  تعیین سرنوشت خود می دانم.

او افزود: اگر از فرایند انتخابات به راحتی گذشت یعنی من نسبت به کشور بی تفاوت هستم و هر چه بر سر من بیاید خود من هم مقصر هستم.

توصیه به حضور رأی اولی ها در انتخابات 

یک دختر خانم رأی اولی می گوید: برای من خیلی جای خوشحالی دارد که می توانم در انتخابات شرکت کنم و در سرنوشت کشور خودم سهیم باشم .

من به عنوان یک دختر ایران در انتخابات شرکت کرده ام و به همه همه رأی اولی ها مثل خودم توصیه می کنم که پای صندوق رأی حاضر شوند و مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب بزنند.

هر رأی من و شما نه بزرگی به تمام کسانی است که نمی خواهند سربلندی و اقتدار جمهوری اسلامی را ببینند و از این قدرت روز افزون ایران اسلامی هراس دارند.

انتخابات کشور را بالنده تر می کند

یکی دیگر از شهروندان بندرعباسی می گوید: امروز صبح همراه در اول دقایق همراه با خانواده برای حضور در پای صندوق های رأی حاضر شدم تا دین خود را به شهدا و امام شهدا و نظام اسلامی ادا کنم.

تعیین سرنوشت و بی تفاوت نبودن نسبت به کشور و با رأی دادن به یک تفکر ایران اسلامی را پویا و بالنده می کند و در تصمیمات برای رفع مشکلات کشور نیز اثر گذار است.

او ادامه داد: اینکه ما فکر کنیم انتخابات در روند پیشرفت کشور هیچ نقشی ندارد جز یه تفکر تهی چیزی دیگری نیست بلکه ضربات به مملکت خواهد رساند و کشور را در عرصه سیاست و دیپلماسی ضعیف خواهد کرد.

در ادامه این گزارش، خلق حماسه انتخابات با همه اعضای خانواده جلوه زیبایی به این دوره انتخابات داده مرد و زن و پیر و جوان و کودکانی که نمی توانند رأی بدهند و برگه های را را از دست مادر یا پدر بر می دارند و با افتخار در صندوق رأی می اندازند.

چه شور و شوق عجیبی دارند و حسرت می خوردند که ما نمی توانیم اما با انداختن رأی حس بزرگی دارند و تمرین مشارکت در سرنوشت می کنند.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد ( ع) هرمزگان در حاشیه فرایند برگزاری انتخابات گفت: مردم پیروز اصلی انتخابات هستند و ما در این رویداد سراسری ملت ایران بازنده نداریم و همه برای ایران قوی آمدند.

انتخابات پرشور تر ایران قوی تر 

شهروند بندرعباس دیگر می گوید: انتخابات راه حل است برای رفع مشکلات کشور و برای امید آفرینی در جامعه نقش بسزایی دارد.

اگر یک کشور انتخابات فعال و بالنده داشته باشد می تواند حرف های بسیاری با تفکر های مختلف در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی داشته باشد.

دشمنان اسلام و انقلاب برای چه چیزی است که سال‌ها انتخابات ما را هدف قرار دادند ؟ نه این است که هر چه انتخابات پرشور تر، ایران قوی تر روبرو خواهند شد و قوی شدن ایران یعنی قوی شدن محور مقاومت و پایان زور گویی استکبار جهانی را رقم می زند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از