حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

استاد دانشگاه‌های هرمزگان:

مشارکت حداکثری در انتخابات پیشرفت و آبادانی می‌آورد

مشارکت حداکثری در انتخابات پیشرفت و آبادانی می‌آورد

استاد دانشگاه‌های هرمزگان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات پیشرفت و آبادانی کشور را به دنبال دارد، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات برکات فراوانی در داخل کشور همچنین در حوزه بین‌الملل دارد.

قاسم امینی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات پیشرفت و آبادانی کشور را به دنبال دارد، اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات برکات فراوانی در  داخل کشور همچنین در حوزه بین‌الملل دارد.

 

استاد دانشگاه‌های هرمزگان با اشاره به تاثیر مشارکت در انتخابات در بعد داخلی عنوان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات در بحث فرهنگی و قدرت نرم مردم تاثیر گذار است که شامل وحدت، همگرایی، هم‌فکری مردم می‌شود همچنین در روحیه سیاسی، اتحاد، اتکا به نیروی کارآمد و خودباوری مردم نیز اثرگذار است که سبب افزایش قدرت نرم در نتیجه پیشرفت کشور می‌شود.

 

امینی تصریح کرد: مبنای توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور قدرت نرم می‌باشد که در بعد داخلی است؛ ثبات جامعه، مشارکت حداکثری را به دنبال دارد و اعتماد عمومی بین مردم به دولت نیز افزایش می‌یابد.

 

وی ادامه داد: جامعه هنگامی از لحاظ پیشرفت در زمینه‌های اقتصادی، مادی، معنوی، فیزیکی، بهداشت و درمان، امنیت، حمل و نقل، مسکن، زدودن خط فقر، بیکاری و تورم را خواهد داشت که مردم مشارکت پرشور در انتخابات داشته باشند.

 

استاد دانشگاه‌های هرمزگان تصریح کرد: شاخصه‌های اقتصادی و سیاسی لازم و ملزوم یکدیگر هستند و نمی‌توان در جامعه‌ای ثبات اقتصادی وجود داشته باشد در حالی که تحول سیاسی نداشته است و لازمه داشتن ثبات سیاسی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، فعالیت‌های سیاسی، مشارکت‌های عمومی، احساس مسئولیت کردن آحاد مردم جامعه است.

 

امینی با اشاره به تاثیر مشارکت مردم در انتخابات در بعد بین‌الملل گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث می‌شود جامعه بین‌المللی نگاه مثبت و احترام آمیز به جامعه ما داشته باشد.

وی افزود: نظام بین‌الملل هنگامی که مشارکت بالای مردم در انتخابات را می‌بیند نمایندگان مردم را طلایه‌داران راهبردی آن کشور برای پیشرفت ایران اسلامی‌می‌بینند.

استاد دانشگاه‌های هرمزگان مطرح کرد: سرمایه‌داران بین‌المللی وقتی که مشارکت و هم‌افزایی مردم در انتخابات درونی در کشور می‌بینند خیلی راحت‌تر اعتماد می‌کنند در نتیجه رشد اقتصادی را به دنبال خواهد داشت و همه اینها مانند حلقه‌های زنجیر به یکدیگر مرتبط هستند.

امینی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث امیدواری دوستداران کشور شود و دشمنان نیز ناامید و توطئه‌های آنان به سنگ بخورد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از