حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/06 | 2024/06/26

Logo

امام‌جمعه جزیره کیش:

مشارکت حداکثری ثبات سیاسی جامعه را تقویت می‌کند

مشارکت حداکثری ثبات سیاسی جامعه را تقویت می‌کند

امام‌جمعه جزیره کیش گفت: مشارکت حداکثری و حضور باشکوه مردم در انتخابات فواید و برکات زیادی برای کشور، نظام و مردم دارد، باعث تقویت اقتدار ملی می‌شود، ثبات سیاسی را در جامعه تقویت می‌کند.

  حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا بی‌نیاز امام‌جمعه جزیره کیش در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» دررابطه‌با انتخابات پیشرو عنوان کرد: این ایام برای جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایام بسیار مهم و حساسی است، انتخابات برای کشور بسیار مهم است، به‌ویژه که همه مخالفان به میدان آمده و فعال شدند، تا مشارکت در انتخابات کم شود.

 وی افزود: رهبری معظم انقلاب مدظله‌العالی فرمودند این انتخابات اگر باشکوه برگزار شود پر دستاورد است، فلذا تکلیف همگانی است، جهت حضور حداکثری در انتخابات چون که انتخابات باید صحنه رقابت برای خدمت باشد، مقام معظم رهبری فرمودند: این صحنه عزت و حماسه باید باشد و صحنه انتخابات در جمهوری اسلامی صحنه حاکمیت اخلاق باید اولویت اول باشد.

 امام‌جمعه جزیره کیش تأکید کرد: در انتخابات پیشرو قطعاً مشارکت حداکثری مردم در نظام مردم‌سالاری دینی است، برگزاری انتخابات باشکوه با حضور مردم یکی از جلوه‌های اثرگذار در نمایش همبستگی ملی است، مشارکت حداکثری و حضور باشکوه مردم در انتخابات فواید و برکات زیادی برای کشور، نظام و مردم دارد، باعث تقویت اقتدار ملی می‌شود، ثبات سیاسی را در جامعه تقویت می‌کند، مقبولیت عمومی نظام را افزایش می‌دهد و موجب افزایش همبستگی وحدت و انسجام ملی در جامعه می‌شود.

 بی‌نیاز گفت: مشارکت حداکثری موجب تقویت بازدارندگی و افزایش قدرت نرم جمهوری اسلامی در منطقه و جهان می‌شود و رأی آوردن رئیس‌جمهور با مشارکت بالا و آراء زیاد موجب می‌شود که در مسائل کشور بتواند تصمیمات مناسبی را بگیرند، فلذا همه ما موظفیم اولین اولویت خودمان را در انتخابات پیشرو مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخابات باشکوه داشته باشیم.

 وی افزود: اولویت دوم انتخاب نامزد اسلحه برای سکان‌داری قوه مجریه و به‌عهده‌گرفتن مسئولیت ریاست‌جمهوری است که امیدواریم با رعایت ویژگی‌های نامزد اصلح برای ریاست‌جمهوری ما فرد مناسب‌تر را انتخاب کنیم، ویژگی‌هایی که برای تعیین رئیس‌جمهور موردنظر باید مدنظر قرار بدهیم، می‌توانیم شهید جمهور رئیس‌جمهور عزیز و شهیدمان را الگو قرار دهیم.

 بی‌نیاز تصریح کرد: رئیس‌جمهوری که ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید ما را داشته باشد می‌تواند نامزد اصلح برای انتخابات باشد رئیس‌جمهوری که اخلاص در عمل داشته باشد صالح و دین‌دار باشد توانمندی اجرایی و مدیریتی داشته باشد حسن سابقه و خدمتگزار مخلص و صمیمی برای نظام و کشور و مردم باشد نامزدی که ساده‌زیست متواضع و پرهیز از اشرافی‌گری داشته باشد حافظ منافع ملی باشد.

 وی ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی بتواند حفره‌های فرهنگی جامعه را پر کند و ترمیم کند کسی رئیس‌جمهور شود که بتواند کام ملت را شیرین کند مشکلات معیشتی مردم را کم کند رئیس‌جمهور فردی است که معتقد به مبانی نظام و انقلاب باشد نگاه انقلابی داشته باشد ولایت‌مدار باشد، آگاه فعال پرکار و پرتلاش باشد بتواند ظرفیت‌ها و استعدادهای انسانی و طبیعی کشور را شکوفا کند و مدیریت اخلاق‌مدارانه داشته باشد.

 امام‌جمعه کیش خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور باید کسی باشد که اعتماد به داخل داشته باشد و ارتباط با جهان بگیرد و به هر دو نکته توجه داشته باشد امیدواریم که مردم عزیز و شریف و بصیر و وفادارمان یک‌بار دیگر حماسه بیافرینند و اولاً با حضور حداکثری انتخابات باشکوهی را رقم بزنند و حماسه دیگری بیافرینند و ثانیاً با رعایت ملاک‌ها و ویژگی‌های نامزد اسلحه برای ریاست‌جمهوری رئیس‌جمهور اصلح و گزینه اصلح را انتخاب کنند و خدمتگزاری در قوه مجریه را به فرد اصلح بسپارند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از