حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/01 | 2024/07/22

Logo

مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

مداحان جزو عناصر مهم جهاد تبیین هستند

مداحان جزو عناصر مهم جهاد تبیین هستند

مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مداحان جزو عناصر مهم جهاد تبیین هستند و امیدوارم همین‌گونه با قدرت پیش بروند.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز؛ دوره توانمند سازی مداحان هرمزگان به همت بسیج مداحان هرمزگان و سازمان تبلیغات اسلامی استان در شهر کرمان برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: دوره توانمندسازی، تعامل، دورهمی و تبادل تجربه‌های مداحان استان هرمزگان به همت بسیج و کانون مداحان هرمزگان و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در شهر کرمان و در جوار بارگاه سردار سلیمانی برگزار شد.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: مداحان جزو عناصر مهم جهاد تبیین هستند و امیدوارم همین‌گونه با قدرت پیش بروند.
 
مهدی احترامی، مسئول بسیج مداحان استان هرمزگان نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دوره توانمند سازی مداحان در قالب طرح ولایت با حضور قریب به ۵۰ نفر از مداحان، ذاکران اهل‌بیت و کسانی که با بسیج مداحان هرمزگان همکاری داشتند برگزار شده است.
مسئول بسیج مداحان هرمزگان عنوان کرد: این دوره با هدف دورهمی و آشناییت مداحان سراسر استان برای تشکیل قرارگاه مرکزی فرهنگی با محوریت بسیج مداحان برگزار شد.
 
احترامی با اشاره به همکاری خوب سازمان تبلیغات هرمزگان برای برگزاری این دوره گفت: امیدوارم برگزاری این دوره شروعی باشد که بتوانیم این قرارگاه را بسط و گسترش دهیم و برنامه داریم کسانی که با بسیج مداحان همکاری می‌کنند یک قرارگاه مرکزی را تشکیل دهیم و ارزش‌های نظام و انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب را عملی کنیم.
 
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از