خبر های امروز : 3
سیاسی | - شماره خبر : 5373
1403-07-24 10:48 https://hormoz.ir/short/46Kww
در نشست نخبگان اقشار مردمی تأکید شد؛
لزوم استفاده از ظرفیت‌های موجود برای تبیین جریان مقاومت
در نشست نخبگان اقشار مردمی استان هرمزگان، بر استفاده از ظرفیت‌های موجود هرمزگان به منظور تبیین جریان مقاومت تأکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی هرمز، نشست نخبگان حوزوی در تبیین جریان مقاومت با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، مسئول قرارگاه نوجوانی و نمایندگان اقشار تاثیرگذار مردمی استان در بندرعباس برگزار شد. 

 حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی، در نشست فوق که با حضور حجت‌الاسلام صادق شکور، مسئول قرارگاه نوجوانی و نمايندگان اقشار تاثیرگذار مردمی در اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد گفت: دغدغه کار میدان،  به رسیدن مرحله عملیاتی و به خط زدن است.

وی در ادامه افزود: برای پیشبرد کارها و تحقق هرچه سریعتر اهداف، می‌بایست کارگروه‌هایی متشکل از شبکه‌ها و ظرفیت‌های موجود در استان، تشکیل و مسئولان هر کارگروه‌ مشخص گردد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد: برای خروجی بهتر و مطلوب‌تر برنامه‌ها، باید کارگروه‌ها به صورت جزئی تر و دقیق‌تر فعالیت‌های خود را انجام دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی همچنین تصریح کرد: در راستای تبیین جریان مقاومت باید به نقشه عملیات دست پیدا کنیم، در غیر اینصورت، چنین جلسات و نشست‌ها فاقد خروجی و نتیجه مطلوب خواهد بود.

در این نشست، ضمن شناسایی و معرفی ظرفیت‌های موجود استان هرمزگان به منظور تبیین جریان مقاومت، بر استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها در راستای اهداف پیش‌رو، تأکید شد.

انتهای خبر/

نظرات