حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

مهمانی لاله‌ها؛

مزار شهدای رودان در هفته بسیج غبارروبی شد

مزار شهدای رودان در هفته بسیج غبارروبی شد

آئین غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا به مناسبت هفته بسیج با حضور جمعی از مسئولان در شهرستان رودان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به مناسبت هفته بسیج فرماندار، فرمانده سپاه، شهردار، برخی مدیران، مسئولان و بسیجیان رودانی با حضور در گلزار شهدای شهرستان رودان با نثار گل و غبار روبی یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند و حاضران بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

سرهنگ محمد سالاری، فرمانده سپاه ناحیه رودان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: هفته بسیج بهانه‌ای شده است که مجدداً به توفیق رسیدن به محضر این شهدای گران‌قدر را پیداکرده و از خداوند متعال علو درجات همه شهدان انقلاب اسلامی را خواستار هستیم.

وی افزود: در مزار شهدا با شهدای عهد می‌بندیم که در مسیر انقلاب و مسیر ولایت باشیم و خدمت‌گزار خوبی برای مردم شهر و دیارمان باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه رودان ادامه داد: پاسداری و صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی و ارزش های آن از مهم‌ترین رسالت‌های امروز ما است.

سالاری به دشمنی دشمنان و استفاده از فضای مجازی جهت مقابله با اهداف بسیج اشاره کرد و گفت: از ثمرات بسیج، ایستادگی مظلوم در مقابل ظالم بوده، و این فرهنگ بسیجی در کشورهای اسلامی منطقه و جهان روز به روز در حال گسترش است.

انتهای خبر/

مزار شهدای رودان در هفته بسیج غبارروبی شد
مزار شهدای رودان در هفته بسیج غبارروبی شد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از