حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان:

باید از آمران به معروف حمایت شود

باید از آمران به معروف حمایت شود

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت: برای فرهنگ‌سازی امربه معروف و نهی از منکر در جامعه باید از آمربه معروف حمایت شود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، به نقل از روابط‌عمومی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر هرمزگان، حجت‌الاسلام حسن کریمی، در دیدار با عارف اکبری دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان در راستای تعامل و هم‌افزایی دستگاه قضایی با ستاد امربه‌معروف هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: برای فرهنگ‌سازی امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در جامعه باید از آمر به معروف حمایت شود.

 وی ضمن تقدیر از اقدامات صورت‌گرفته دادستانی مرکز استان پیرامون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر بیان کرد: تشکیل شعبه ویژه برای رسیدگی مربوط به پرونده‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و رسیدگی خارج‌ازنوبت قابل‌تقدیر است.

کریمی افزود: نظارت همگانی اگر در جامعه وجود داشته باشد به دنبال آن عدالت اجتماعی شکل خواهد گرفت. برای فرهنگ‌سازی این امر در جامعه باید از آمر به معروف و ناهی از منکر حمایت شود.

 دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر هرمزگان با حمایت و تقدیر از طرح نور فراجا بیان کرد: مجموعه نیروی انتظامی استان هرمزگان با به‌کارگیری تمام امکانات و با تمام وجود و با برنامه‌ریزی مدون و قانون‌مدار باهدف حفظ حریم عفاف و حجاب و مقابله با ناهنجاری‌های در جامعه اقدام می‌کند.

 در ادامه عارف اکبری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان بیان کرد: بنا بر لزوم حمایت از آمر به معروف به‌ویژه در دستگاه قضایی، شعبه ویژه‌ای در دادستانی برای این امر تشکیل شده و اکنون قاضی ویژه‌ای در حال پیگیری و رسیدگی به مسائل این حوزه است.

 در این جلسه دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر هرمزگان با دادستان مرکز استان درباره مهم‌ترین موضوعات در حوزه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر گفتگو و مشورت کردند تا روند رسیدگی به مسائل مرتبط سریع‌تر و جدی‌تر دنبال شود.

 گفتنی است در پایان این جلسه حکم جناب آقای عارف اکبری به‌عنوان رئیس شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر دادستانی بندرعباس به او اهدا شد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از