حالت تاریک

امروز : جمعه, 1403/04/15 | 2024/07/05

Logo

امام جمعه حاجی‌آباد:

صهیونیست‌ها منافع کشورهای غربی را به‌ خطر انداخته‌اند

صهیونیست‌ها منافع کشورهای غربی را به‌ خطر انداخته‌اند

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد گفت: جنایات صهیونیستی منافع کشورهای غربی را به خطر انداخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دری امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد در خطبه‌های این هفته شهرستان اظهار کرد: برنامه‌ریزی که دشمنان برای نسل نوجوان ما دارند که جوانان و نوجوانان را از سیاست دور نگه دارند تا آنها نسبت به مسائل روز آگاه نباشند و در وادی خودشان باشند و کاری به امور کشور نداشته باشند چون اگر این اتفاق بیفتد می‌توانند به اهداف پلید خود دست پیدا کنند‌.

امام جمعه حاجی‌آباد افزود: این روزها صهیونیست‌ها درمانده و عصبی هستند بخاطر تلفات سنگینی که داده‌اند و همچنین تعطیل شدن مباحث اقتصادی، آنها را ترسانده است و باعث شده که تنها راه این بحران را در موشک‌باران کردن غزه ببینند و این روزها شاهد هستید که نهایت شقاوت خودشان را دارند نشان می‌دهند. هرچه بمب دارند بر سر مردم مظلوم غزه خالی می‌کنند اما جنایت‌های این رژیم غایب بر علیه مردم مظلوم فلسطين پیامدهایی دارد از جمله این پیامدها اعصبانیت مردم فلسطين است و باعث یک وحدت بزرگ در میان این مردمان است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین دری ادامه داد: این بمب‌هایی که صهیونیست بر سر مردم غزه می‌ریزد در اصل بر سر خود مردم یهود می‌ریزد چرا که این همون بمب می‌شود که جوانان فلسطين را به خشم آورده و متحدشان می‌کند و باعث می‌شود این جوانان انتقام خود را از این افراد بگیرند‌.

وی گفت: مسئله دیگر تثبیت حقانیت جبهه مقاومت است، این جنایات رژیم صهیونیستی باعث شد جبهه حق و باطل شناسایی شود، پیامد دیگه جنایات رژیم غاصب اسرائیلی این بود که منافع کشورهای غربی به خطر افتاده است.

امام جمعه حاجی‌آباد با اشاره به بازدید از شهر و بخش فارغان افزود: گروه پزشکی جهادی در آنجا مستقر و خدماتی را به مردم فارغان ارائه می‌کردند. کار با ارزشی بود و از دست اندركاران این کار با ارزش تقدیر و تشکر می‌کنیم.

دری ادامه داد: طی بازدیدی هم که از منطقه داشتیم جاده‌ای از بخوان به سمت سرمیند تقریبا ۱۶ کیلومتر است لذا خواهشی داریم حتما توجه شود تا این جاده هم هرچه زودتر درست شود که تقریبا ۱۲۰ کیلومتر مسیر این مردم نسبت به مرکز استان (بندر عباس)کمتر می‌شود و این کار از ارزش بالایی بر خوردار است که هزینه برای ساخت این جاده باعث کمتر شدن مشکلات مردم عزیز در این بخش برطرف شود و مردم سیرمند اگر کاری در بخش فارغان دارند به راحتی بتوانند از آن قسمت تردد داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از