حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

صندوق رای، راه برون‌رفت از مشکلات کشور است

صندوق رای، راه برون‌رفت از مشکلات کشور است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان صندوق رای را کلید برون‌رفت مشکلات مردم دانست و گفت: اگر می‌خواهیم مشکلات کشور کاهش پیدا کند باید توجه ویژه‌ای به صندوق رای داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان هرمزگان که در سالن شهید آوینی برگزار شد، باذکر این نکته که جوانان یک ظرفیت برای پیشبرد امور وحل مشکلات محسوب می‌شوند، اظهار کرد: امروزه بهترین فرصت برای فراهم کردن شرایط برای حضور جوانان به عرصه‌های اجتماعی است که باید مورد تاکید قرار گیرد.
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با ذکر این نکته که جوانان ظرفیت‌های عظیمی برای توسعه کشور محسوب می‌شوند،‌ عنوان کرد: اخبار و گزارش‌های مربوط به خروج سرمایه‌های انسانی و مادی به خارج از کشور ناراحت کننده است که خروج پرستاران، پزشکان، متخصصان و مدیران میانی و ارشد به سمت کشورهای همسایه از جمله این موارد است.
 
وی با ذکر این نکته که کشورهای همسایه در حال تلاش برای جذب نخبگان و نیروهای توانمند ایرانی در عرصه‌های مختلف هستند، تصریح کرد: اگر بتوان نیروهای جوان و نخبه را در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و ... مشارکت داد دغدغه خروج سرمایه را کاهش خواهد داد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به اهمیت عدالت اجتماعی در توزیع منابع، بیان کرد: باید آگاه بود که عدالت با مساوات متفاوت است چراکه عدالت به معنای قرار گیری هم امری در جای مناسب خود است. توجه به عدالت اجتماعی در توزیع منابع به افزایش اعتماد عمومی و جلب رضایتمندی مردم منجر خواهد شد.
 
وی، صندوق رای را کلید برون‌رفت مشکلات مردم دانست و خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم مشکلات کشور کاهش پیدا کند باید توجه ویژه‌ای به صندوق رای داشته باشیم. مردم آگاه باشند که صندوق رای شرایط اقتصادی و اجتماعی آن‌ها را تغییر دهد به همین جهت از تمام نامزدهای انتخاباتی می‌خواهم که برای حل مشکلات مردم برنامه‌ ارائه دهند و مردم نیز با توجه به برنامه‌های کاندیدها اقدام به رای گیری کنند.
 
امام جمعه بندرعباس مطرح کرد: مردم به نامزدهایی رای دهند که انتظارات و درخواست‌های آن‌ها را برآورده کند اما وقتی برنامه نامزدی به گونه‌ای باشد که امکان حل مشکلات مردم را نداشته باشد و مردم مجدداً به وی رای دهند نباید هم انتظار تغییر داشت.
 
انتهای خبر/
 
 
 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از