حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/02/20 | 2024/05/09

Logo

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان مطرح کرد:

شکست اسرائیل غاصب در سطح افکار عمومی بین‌الملل

شکست اسرائیل غاصب در سطح افکار عمومی بین‌الملل

کارشناس‌ سیاسی هرمزگان با اشاره به شکست اسرائیل غاصب در سطح افکار عمومی بین‌المللی گفت: کمتر کشوری را می‌توان یافت که بر علیه رژیم کودک‌کش صهیونسیتی و نسل‌کشی آن اعلام موضع و تظاهرات برگزار نکرده باشند.

قاسم امینی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»، اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیست به هیچ کدام از اهداف شومش که در ابتدای آغاز جنگ غزه داشت نرسیده است که مهمترین هدف رژیم غاصب نابودی جبهه مقاومت حماس بود که موفق نشد.

کارشناس سیاسی هرمزگان بیان کرد: یکی دیگر از اهداف رژیم غاصب از بین بردن مکانیزم‌های دفاعی حماس و آزادی اسرا بود که این امر هم محقق نشد و تا امروز که چندین ماه از تحولات غزه می‌گذرد اسرائیل به هیچ کدام از اهدافش دست نیافته است.

امینی با تاکید بر اینکه در این چند ماه اسرائیل به هیچ کدام از اهدافش نرسیده است، مطرح کرد: از طرفی دیگر مردم مقاوم حماس و فلسطین پیروز میدان شدند؛ اسرائیل غاصب به دنبال این بود که جمهوری اسلامی ایران را نیز وارد جنگ کند که این اتفاق هم به وقوع نپیوست و در سطح بین‌المللی نیز برای اسرائیل خیلی زشت است که در مقابل گروه مقاومت حماس شکست خورده‌اند.

وی با اشاره به شکست اسرائیل غاصب در سطح افکار عمومی بین‌المللی، تصریح کرد: امروز کمتر کشوری را می‌توان یافت که بر علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل و سیاست‌های خشونت‌بار و نسل‌کشی آن اعلام موضع و تظاهرات برگزار نکرده باشند؛ در قلب اروپا، آمریکا و افریقا در آسیا و در تمام قاره‌های دنیا کشورها توانسته‌اند اعتراضاتی را در فضای عمومی و حتی مقابل کاخ سفید و خیابان‌های لندن، در آلمان و فرانسه و خیلی از کشورهای دیگر این اعتراضات را داشته باشند.

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان تصریح کرد: اسرائیل در سراسر دنیا شکست خورده و درحالی که غول‌های رسانه‌ای را در دنیا دارند؛ اما در سطح رسانه‌ای هم شکست خورده‌اند و این در طول تاریخ نظام استبدادی غرب بی‌سابقه بوده است حتی کشورهایی که خودشان حامی سیاست‌های اسرائیل غاصب و غربی‌ها بودند نتوانسته‌اند به صورت عمومی از اسرائیل حمایت کنند و تمام حمایت‌ها در پشت پرده بوده‌است و حتی ایالت متحده آمریکا نیز در حالی که می‌گوید ما به دنبال صلح هستیم اما از پشت پرده در حال حمایت از اسرائیل غاصب است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از