حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

شورای بانوان باید دغدغه‌مند و دلسوز باشد

شورای بانوان باید دغدغه‌مند و دلسوز باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حفظ هویت هر سازمان را تدبیر شورای بانوان خواند و گفت: این شورا برای ایجاد تحول در حوزه بانوان، دلسوز و دغدغه‌مند باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان صبح امروز در نشست شورای بانوان فعال فرهنگی به مراسم جشن در روستای دودر از توابع شهرستان سیریک اشاره کرد و گفت: برگزاری چنین مراسم با شکوهی در این روستا نشان داد که کارهای جمعی همراه با برنامه‌ریزی و جدیت خروجی مناسبی دارد.

وی افزود: این مراسم که با شور و نشاط خاصی برگزار شد، پشتوانه مردمی داشت لذا نقش مردم و خیرین در تمامی زمینه‌ها به ویژه فرهنگی مثمر ثمر خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تأکید کرد: دغدغه‌ام این است که با کمک بانوان فعال فرهنگی استان هرمزگان یک تحول در حوزه بانوان ایجاد شود و تحقق این امر مهم مستلزم روحیه کار جمعی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی همچنین تصریح کرد: برای ایجاد تحول در حوزه بانوان ابتدا باید هدف جزیی و کلان برای سال آینده مشخص شود تا از این رهگذر در راستای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده تلاش کنیم.

وی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل، تشکل‌هایی با هدف روشنگری و همچنین خدمات‌رسانی به مردم ایجاد شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تأکید بر اینکه در کارهای جمعی، نیازمند هم‌افزایی هستیم، افزود: عملیات‌ها باید منسجم و همراه با خروجی مناسب باشد تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی با بیان اینکه تدبیر شورای بانوان باید حفظ هویت هر سازمان باشد، گفت: این شورا برای ایجاد تحول در حوزه بانوان باید دلسوز و دغدغه‌مند باشند.

وی در پایان تأکید کرد: شورای بانوان باید جلسات را هفتگی یا ماهیانه برگزار گردد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از