حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/03/27 | 2024/06/16

Logo

مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

شهید رئیسی خدمتگزاری به مردم را ماندگار کرد

شهید رئیسی خدمتگزاری به مردم را ماندگار کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: ذائقه مردم ما با رئیس‌جمهوری شهید رئیسی عوض شد و فهم مردم از رئیس جمهور که شب و روز و تعطیلی ندارد و پیوسته خدمتگزار مردم بودن بر روی ذهن‌ها ماندگار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور خدوم و همراهانش، اظهار کرد: یکی از ویژگی طلبه‌ها که در مدارس علمیه آموزش می‌بینند همین صفت دغدغه‌مندی و تکلیف‌مداری در امور و کارها است.

وی افزود: حوزه‌های علمیه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند که یک طلبه بر اساس دغدغه‌مندی‌ و انجام وظیفه رشد دهد و موانع پیش رویش را نه به عنوان نرسیدن به هدف بلکه با رفع آن به آن مقصد اصلی که رضایت خداوند و مردم است، دست یابد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی یکی از افتخارات او همین طلبگی‌اش بود که در همین راستا به انجام وظیفه و تکالیف خود دغدغه داشت و از این باب در دل مردم جا داشت و نزد خدای خود محبوب شد و اوج گرفت.

حقانی ادامه داد: طلاب و روحانیت باید از این شیوه خستگی ناپذیری و انجام به وظیفه شهید آیت الله رئیسی درس بگیرد و در زندگی خود جاری و ساری کنند تا اهداف بلند طلبگی در جامعه که باعث رشد و پیشرفت معنوی و مادی است، نمود بیشتری پیدا کند.

وی اظهار کرد: یکی از صفات که برای شهید آیت الله رئیسی معروف بود و بسیار بر سر زبان‌ها جاری و مطرح است «ولایت‌پذیری» او بود که حتی در زمان تنفیذ حکم ریاست جمهوری تلاش کرد دست مقام معظم رهبری را ببوسد به عنوان ولی فقیه زمان و حجت برای برای فعالیت‌های میدانی اش باشد، از این باب همه تلاش خود را انجام داد که حرف رهبری بروی زمین نماند .

به گفته مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، این اعمال و رفتار شهید آیت‌الله رئیسی درسی برای همه است که انسان وقتی قدرت می‌گیرد و در یک مسئولیتی که به انتخاب مردم است و رئیس‌جمهور یک کشوری می‌شود این عناوین و رسم‌ها او را از تکلیف دور نکند و عنوان ریاست جمهوری از وظیفه ذاتی که تبعیت از ولی‌امر دوری نکند.

حقانی با تاکید بر اینکه شهید آیت‌الله آل‌هاشم نیز چنین ویژگی داشت که پدرش می‌گوید او هم پدر من بود و هم پسرم، من تکلیف داشتم از او اطاعت کنم و یک پدری از پسر خودش که نماینده ولی فقیه در یک استان است بر اساس که من تکلیف دارم از این امر تبعیت کنم این گونه رفتارهای بسیار جذابی است که به نظر بنده باید در زندگی جاری کنیم.

وی اظهار کرد: ذائقه مردم ما با رئیس‌جمهوری شهید رئیسی عوض شد و فهم مردم از رئیس‌جمهور که شب و روز و تعطیلی ندارد است و پیوسته برای مردم خدمتگزاری می‌کند و این بر روی ذهن‌ها ماندگار شده و مردم پسندیده‌اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مردم احساس می‌کنند که رئیس جمهور آنها را می‌فهمد و حرف‌های آنان را می‌شنود و حتی اگر نتواند مشکل را حل کند اما درد را می‌فهمد و نهایت تلاش را از خودش برای رفع آن انجام می‌دهد و این تفکر مردم نسبت به شهید رئیسی است.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از