حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/04/11 | 2024/07/01

Logo

رئیس دانشگاه علمی کاربردی بندرلنگه:

شهید رئیسی الگوی نامزدهای انتخاباتی باشد

شهید رئیسی الگوی نامزدهای انتخاباتی باشد

رئیس دانشگاه علمی کاربردی بندرلنگه گفت: فرد اصلح فردی است که همانند شهید جمهور در بین مردم حضور مستمر داشته باشد، از دغدغه‌ها، نگرانی‌ها و مشکلات مردم مطلع شود و دغدغه اولش دغدغه مردم باشد.

محمدرضا یزدان‌پناه در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» با تاکید بر حضور پر شور مردم و جامعه دانشجویی در انتخابات گفت: حضور مردم در همه عرصه‌ها امنیت‌ساز و اقتدار آفرین بوده و زمینه‌ساز ارتقا ضریب امنیتی کشور است. 

وی افزود: قطعاً انتخابات نماد احساس مسئولیت و حضور پرشور مردم در تقویت بنای امنیتی کشور است و لازم است در جهت پر رنگ بودن اتحاد ملی همه در پای صندوق‌های رای حضور پر شوری داشته باشند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی بندرلنگه اضافه کرد:  قانون اساسی بر مسئله حق حاکمیت مردم بر سرنوشت کشور اهتمام ویژه‌ای دارد از این‌رو لازم است که بر اساس  غیرت ایرانی همه گروه‌ها در انتخابات شرکت کنند.

وی با اشاره با تاکید فرمایشات مقام معظم رهبری به جهت شرکت در انتخابات بیان کرد: اطاعت از فرامین مقام معظّم رهبری به عنوان ولی‌فقیه تکلیف شرعی است؛ زیرا ایشان در هر انتخاباتی تدابیر، رهنمودها و دستوراتی برای مشارکت مردم در انتخابات ارائه فرمودند که باید به این مهم توجه داشت.

یزدان‌پناه در ادامه با تاکید بر  انتخاب فرد اصلح اظهار کرد: فرد اصلح فردی است که همانند شهید جمهور که با حضور در بین آحاد مردم دل‌ها را به خود جذب کرد، فرد منتخب باید در بین مردم حضور مستمر داشته باشد، از دغدغه‌ها، نگرانی‌ها و مشکلات مردم مطلع شود؛ توانایی، تدبیر و مدیریت لازم برای حل مشکلات را داشته باشد و دغدغه اولش دغدغه مردم باشد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی بندرلنگه در پایان یادآور شد: مردم به یاد داشته باشند فرق می‌کند به چه کسی رای می‌دهند و رهبری انقلاب اسلامی در طول سال‌های اخیر  شاخص‌هایی را برای شناسایی کاندیدای اصلح برشمرده‌اند که با نگاهی کوتاه به این شاخصه‌ها بهترین انتخاب را خواهند داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از