حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

رئیس شورای شهر بندرعباس:

عشق امام‌رضا(ع) میان تمام ادیان موج می‌زند

عشق امام‌رضا(ع) میان تمام ادیان موج می‌زند

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: عشق و ارادت به امام هشتم علاوه بر اینکه در میان شیعیان موج می‌زند اهل‌سنت و سایر ادیان نیز ارادت خاصی به امام رضا(ع) دارند.

مصیب نظری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: برنامه‌های شادی‌آفرین بسیار خوبی توسط آستان قدس رضوی و دفترشان در استان هرمزگان با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری بندرعباس در حال برگزاری است.
 
 وی عنوان کرد: ما میزبان خدام و پرچم متبرک علی ابن موسی (ع) در استان هستیم و استان حال و هوای امام رضایی به خودش گرفته است و دل‌ها روانه مشهد مقدس شده است.
 
 رئیس شورای شهر بندرعباس با اشاره به حدیث معروف امام رضا (ع) که تأکید بر ولایت دارند، گفت: در دژی که ما قرار است در آن قرار بگیریم تا جایی که ما در کنار و پشتیبان ولایت بودیم و در راستای منویات ولایت بودیم چه از اول تاریخ تا به اکنون موفق بوده‌ایم و زمانی که جامعه اسلامی تحت لوای ولی‌فقیه بوده نتایج و برکات آن را دیده‌ایم.
 
 نظری ادامه داد: در حال حاضر با فرمان‌برداری از رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و امام راحل (ره) قطعاً سربلند و موفق هستیم و جامعه ما قله‌های پیشرفت را در حال پیمودن است.
 
 وی خاطرنشان کرد: شهرداری بندرعباس در ایام دهه کرامت باید محیط شهر را مملو از شادی و سرور کند و کوچه و خیابان‌ها و شهر بیشتر آذین‌بندی کند.

 
 رئیس شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه کشور ما به  وجود امام رضا(ع) و حضرت معصومه(ص) متبرک شده است، بیان کرد: وجود بارگاه این خواهر و برادر برکات فراوانی برای کشور ما دارد و عشق و ارادت به این بزرگواران در قلب و جان همه وجود دارد.

نظری مطرح کرد: صحن و سرای امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارشان حضرت معصومه(س) مامنی امن و سرشار از آرامش است که ما ایرانیان برای دوری از تعلقات دنیوی و کسب فیض معنوی به زیارت این بزرگواران می‌رویم.

وی خاطرنشان کرد: عشق و ارادت به امام هشتم علاوه بر اینکه در میان شیعیان موج می‌زند اهل‌سنت و سایر ادیان نیز ارادت خاصی به امام رضا(ع) دارند.
 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از