حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

جانشین منطقه سلمان عاصف نیروی دریایی سپاه پاسداران:

شهدای خلیج‌فارس وجهه آمریکا را در هم شکستند

شهدای خلیج‌فارس وجهه آمریکا را در هم شکستند

جانشین منطقه سلمان عاصف نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: شهدای خلیج‌فارس با شجاعت و شهامت مثال‌زدنی خود وجهه و ابهت آمریکا را در هم شکستند .

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز، دریادار پاسدار خدابخش کشاورزی، شب گذشته در جمع مردم ولایت‌مدار میناب، ضمن گرامیداشت روز نیروی دریایی سپاه پاسداران، شب گذشته در جمع مردم ولایت‌مدار شهرستان میناب اظهار داشت: ۱۶ مهرماه سال ۱۳۶۶ حماسه بزرگی رخ داد که هرساله این روز فرصت خوبی برای تبیین شجاعت و شهامت جوانان ایرانی برای شکستن همینه استکبار جهانی در منطقه محسوب می‌شود .
 دریادار پاسدار خدابخش کشاورز یادآور شد: دشمن امروز به دنبال ایجاد بحران در منطقه است و با جنگ روانی در جامعه دنبال یأس و ناامیدی در روحیه جوانان و مردم است .
 وی افزود: مردم باید پشتوانه مسئولین باشند و مسئولین با کارجهادی خودشان توطئه‌های دشمنان نقش‌برآب کنند .
 وی با ذکر این نکته که اقتدار و عزت نیروهای مسلح برگرفته از روح قدسی امام راحل بود، بیان داشت: ما امروز به برکت خون شهدا دستمان پر است و با تمام توان نظامی خود و اعتقاد به مقام عظمای ولایت، آمادگی صد برابری در برابر دشمن داریم .
 وی گفت: اگر امروز در محور مقاومت به پیروزی‌های قابل‌توجه دست پیدا کرده‌ایم از برکت خون شهدای شهید نادر مهدوی و هم‌رزمانش در ۱۶ مهرماه ۱۳۶۶ و ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام، حاج‌قاسم سلیمانی است .

 مراسم گرامیداشت روز نیروی دریایی سپاه پاسداران و سالروز شهادت سردار شهید نادر مهدوی با حضور دریادار پاسدار خدابخش کشاورز، جانشین منطقه سلمان عاصف نیروی دریایی سپاه، امام‌جمعه، معاون فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، پرسنل نیروی دریایی سپاه پاسداران، در محل پارک ساحلی میناب برگزار شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از