حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

مدیر حوزه علمیه هرمزگان:

سپاه نام ایران را در جهان زنده‌تر کرد

سپاه نام ایران را در جهان زنده‌تر کرد

مدیر حوزه علمیه هرمزگان، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری ارتش و حمایت مردمی و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب نام ایران را در جهان زنده و پویا کرده و پوزه دشمن را بر زمین مالیده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نادر حقیقی در گفتگو با خبرنگار خبری تحلیلی «هرمز»، اظهار کرد: روز دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابتدا تبریک عرض می‌کنم این روز را به پاسداران سرافراز میهن ایران اسلامی که خداوند متعال همه خدمات این عزیزان را مورد قبول خود واقع کند.
 
 وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که همیشه برای مردم و با مردم بوده و در تمام صحنه‌ها و میدان‌ها از سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و سایر ابعاد آن همواره در کنار مردم بوده و خدمت‌رسانی‌های شایانی را از خود به یادگار گذاشته است.
 
 مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان، بیان کرد: سپاه در طول تاریخ انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان داخلی و خارجی بوده و با آگاهی‌ها و بصیرت‌افزایی که داشته توانسته است، در تمامی عرصه‌ها پیش‌گام در انقلاب و نظام مقدس اسلامی باشد.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حقیقی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب شعاری را در سال‌های اخیر دنبال می‌کنند که آن شعار شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است، و یکی از اضلاع شکل‌دهنده این تمدن نوین اسلامی، مجموعه نظامیان به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
 
 وی اظهار کرد: زبان قاصر است از خدماتی که این نیروهای سپاه و پاسداران سرافراز در طول انقلاب انجام دادند چه در سطوح بین‌المللی برای برافراشتن پرچم ایران اسلامی در تمام دنیا و نمونه آن برگ زرینی که برای با عملیات غرورآفرین «وعده صادق» رژیم منحوس و پلید اسرائیل پوزه آنها را در سرزمین خودشان به زمین زدند و آن همه همینه و ابر قدرتی که آمریکا جنایت‌کار و اروپا و انگلیس، فرانسه، آلمان و سایر کشورهای اروپایی که همیشه حامی و همراه این رژیم منحوس بودند و حتی کشورهای اسلامی مثل اردن و سایر کشورها اما سپاه با کمک ارتش و حمایت مردم در صدر حمایت فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری تمام آنها به خاک مالیدن و نام اسلام را و ایران را در تمام دنیا بلند کردند.
 
 مدیر حوزه علمیه هرمزگان ادامه داد: عملیات «وعده صادق» که حاصل همکاری ارتش و سپاه قهرمان و چه‌بسا همت و اقتدار سپاه پاسداران لازمه آن ایمان، معنویت و اخلاص قابل‌انجام است و با اعمال خود آن را دنبال می‌کنند .
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حقیقی تأکید کرد: بخش بزرگی از گرفتاری‌های اقتصادی که امروز اگر در حال برطرف‌شدن است به‌واسطه خدماتی که در این عرصه‌ها به افراد جامعه اتفاق می‌افتاد.

 وی خاطرنشان کرد: خدمات سپاه در تمامی عرصه گویایی پویایی و نشاط و تحرک این نهاد انقلابی برگرفته از اسلام است که بتوانند پرچم اسلام را در ایران اسلامی به دست حضرت حجت (عج) بدهیم.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از