حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

رشادت رزمندگان هوانیوز پاتک منافقان را کور کرد

رشادت رزمندگان هوانیوز پاتک منافقان را کور کرد

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: زمندگان اسلام در هوانیروز در عملیات مرصاد پاتک منافقان را کور کردند و اجازه ندادند وجبی از خاک ما در اختیار دشمنان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ مصیب نظری پیش از ظهر امروز در نطق پیش از دستور صد و سی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن تسلیت عزاداری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش اظهار کرد: در انتهای هفته سالگرد عملیات مرصاد داریم؛ منافقین که با همکاری صدام می‌خواستند اقدام و خرابکاری‌هایی را انجام دهند که با رشادت‌های رزمندگان اسلام در هوانیروز به‌خصوص صیاد شیرازی افتخارآفرینی کردند و پاتک دشمن را کور کردند و اجازه ندادند وجبی از خاک ما در اختیار دشمنان قرار گیرد.
 
 وی مطرح کرد: منافقین هر جا که رخنه کنند و در جامعه اسلامی نفوذ کنند جامعه به انحراف خواهد رفت؛ خطر نفوذ منافقینی که به شکل دوست حاضر می‌شوند چه در سیاست و زمینه‌های دیگر وجود دارد و همه ما باید اباعبدالله حسین (ع) و قمر منیر بنی‌هاشم (ع) سرلوحه خود قرار دهیم.
 
 رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس عنوان کرد: شوراها در سراسر کشور نظارت‌های خود را بر شهرداری‌ها دارند و با هیچ‌گونه تخلف و بریز و بپاشی سازگار نخواهند بود و این مواضع روشن اعضای جوان و انقلابی شورای شهر بندرعباس نیز است که در زیر پرچم ولایت این موضع را دارند.
 
 نظری تصریح کرد: عملکرد مدیران ما در شهرداری در مجموع شائبه‌ها را دور می‌کند و اعضای شهر بندرعباس این نوید را داده‌اند که با هیچ‌گونه تخلفی مماشات نخواهند کرد.
 
 وی خاطرنشان کرد: هیات رئیسه و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستگاه‌های نظارتی مختلف همکاری‌های لازم و سازنده را دارند.
انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از