حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

امام جمعه شهرستان جاسک:

راهکارهای اصولی برای مشارکت مردم صورت گیرد

راهکارهای اصولی برای مشارکت مردم صورت گیرد

امام جمعه شهرستان جاسک گفت: راهکارهای اصولی برای عمومی‌سازی مشارکت مردم با رعایت اصل عدالت در اختصاص فرصت‌ها برای تقویت اقتصاد دریا محور، تولید و صید، فرآوری محصولات، بسته‌بندی، حمل و نقل و صادرات صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ عباس ذاکری در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان جاسک اظهار کرد: خشم یکی از خطرناکترین هیجان هوایی است که اگر مدیریت نشود بسیاری از توضیحات شخصی را سلب می‌کند جایگاه اجتماعی را تخریب می‌کند جایگاه انسان را در چشم دیگران عزل می‌دهد.

 

امام جمعه شهرستان بندر جاسک عنوان کرد: حادثه‌های تروریستی در سیستان و بلوچستان

با تمام جان‌فشانی‌ها و فداکاری‌هایی که نیروهای حافظ امنیت در منطقه جنوب شرق انجام می‌دهند چیزی است که متاسفانه حجم رخدادها ضد امنیتی در این منطقه به سطح آزار دهنده‌ای رسیده و متاسفانه استان مظلوم سیستان و بلوچستان به تابلویی از تحرکات و نفوذی‌های خونبار گروه‌های تروریست تبدیل شده است.

 

ذاکری تصریح کرد: روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی حضرت امام پیامی فرستادند و ارتش را ارتش اسلامی و فرزندان انقلاب و مردم نامیدند. 

 

وی با اشاره به مشارکت ارتش در همه عملیات‌های امداد و نجات و حوادث طبیعی گفت: مهمترین بخش از امتیازات ارتش جمهوری اسلامی کادر تربیت شده و مومن و انقلابی است.

 

امام جمعه بندر جاسک با اشاره به مشارکت مردم در تولید خاطر نشان کرد: باید برای تقویت مشارکت مردم تمرکز اساسی بر رشد تولید در حوزه‌های کشاورزی، راهکارهای اصولی برای عمومی‌سازی مشارکت مردم با رعایت اصل عدالت در اختصاص فرصت‌ها برای تقویت اقتصاد دریا محور، تولید و صید، فرآوری محصولات، بسته‌بندی، حمل و نقل و صادرات صورت گیرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از