حالت تاریک

امروز : جمعه, 1403/02/28 | 2024/05/17

Logo

به مناسبت روز کارگر در کیش صورت گرفت؛

دیدار چهره‌به‌چهره مسئولان با کارگران در کف خیابان‌ها

دیدار چهره‌به‌چهره مسئولان با کارگران در کف خیابان‌ها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز جهانی کارگر با حضور در محل کار جمعی از نیروهای خدمات شهر و اهدای گل از زحمات آنان تقدیر کرد.

 به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش؛ رحیم سرهنگی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار چهره‌به‌چهره کارگران جزیره کیش گفت: جامعه کارگری کیش نقش ارزشمندی در توسعه و آبادانی این منطقه آزاد ایفا می‌کنند و طراوت و شادابی محیط شهری و فضای سبز بی‌نظیر کیش حاصل زحمات کارگرانی است که با مسئولیت‌پذیری و تعهد کاری برای رونق این جزیره تلاش می‌کنند.
 
 محسن نظر پور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز با تقدیر از زحمات بی‌دریغ کارگران در راستای آراستگی و نظافت بی‌نظیر جزیره عنوان کرد: خانواده بزرگ کارگری کیش با عشق به آبادانی این جزیره و کسب رزق حلال تلاش می‌کنند.
 
در این بازدید محسن نظر پور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش و وحید اسناوندی رئیس مدیریت کار و اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش نیز حضور داشتند.
 
 گفتنی است، مراسم جشنی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کارگر و در راستای تجلیل از زحمات کارگران پرتلاش خدمات شهری و فضای سبز به همت شرکت عمران، آب و خدمات کیش و با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش و شورای اسلامی شهر دوشنبه هفدهم اردیبهشت ساعت ۱۷ با حضور جمعی از هنرمندان طنزپرداز کشورمان از جمله حمید ماهی صفت در سالن هال مریم واقع در بلوار دریا برگزار می‌شود.


انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از