حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام‌جمعه بندرعباس:

دشمن جنگ شناختی علیه زیارت به‌راه انداخته است

دشمن جنگ شناختی علیه زیارت به‌راه انداخته است

امام‌جمعه بندرعباس گفت: امروز دشمن یک جنگ شناختی علیه زیارت به راه انداخته است و به انواع مختلف در حال سمپاشی هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته بندرعباس ضمن تبریک ولادت باسعادت امام رضا(ع) اظهار کرد: امروز دشمن یک جنگ شناختی علیه زیارت به راه انداخته است و به انواع مختلف در حال سمپاشی هستند گاهی دست می‌گذارند روی هزینه سفرها و  دشمنان می‌دانند که با زیارت رفتن مومنان بسیاری از توطئه‌های آنان خنثی می‌شود.

وی با اشاره به‌روز ملی جمعیت عنوان کرد: رهبر انقلاب بیش از ۴۰ مرتبه تذکر دادند و سیاست‌هایی را ابلاغ کرده‌اند و رهبر انقلاب در سیاست ابلاغی فرموده‌اند که رشد باروری و فرهنگ فرزند آوری باید در جامعه افزایش یابد.

امام‌جمعه بندرعباس تصریح کرد: جمعیت یک موهبت الهی است که قدرت می‌آورد و سیاست غرب این است که جوانی جمعیت را از جامعه ما بگیرد.

عبادی‌زاده مطرح کرد: شغل نباید مانع فرزند آوری شود و مسئولان باید چاره بیندیشند برای دستگاه‌های دولتی در نقاط مختلف شهر مهدکودک ویژه آنان راه‌اندازی شود.

وی بیان کرد: مسیر بومی گزینی در صنایع استان رو به رشد است اما همچنان نیاز به پیگیری دارد.

امام‌جمعه بندرعباس تصریح کرد: دولت در جزایر، روستا و مرزهای استانی سرمایه‌گذاری برای رشد جمعیت داشته باشد که این امر تاکید مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) نیز است.

عبادی‌زاده با اشاره به سالروز فتح خهرمشهر و روز مقاومت گفت: آزادی خرمشهر پایانی بود بر توهم صدام که برای تهران برنامه‌ریزی کرده بود؛ خرمشهر تجربه‌ای برای همه ملت‌هاست که می‌توانند در سایه مقاومت به پیروزی‌ها رسید.

وی تاکید کرد: امروز تجربه مقاومت خرمشهر را مردم فلسطین و غزه در حال تجربه هستند و می‌دانند که هزینه سازش خیلی بیشتر از مقاومت است.

امام‌جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: امروز هر چه داریم به برکت مقاومت در دفاع مقدس ماست؛ به دشمن نباید اعتماد کرد؛ امروز ما یاد گرفته‌ایم که مقاومت تنها راه پیروزی است که خداوند وعده آن را نیز داده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از