حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/02/30 | 2024/05/19

Logo

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد:

دستبند پليس بر دستان قاتلان جوان 23 ساله

دستبند پليس بر دستان قاتلان جوان 23 ساله

فرمانده انتظامي استان هرمزگان گفت: چهار نفر عاملان قتل يک جوان در شهرستان حاجي‌آباد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از خبرگزاری پلیس؛ علي اکبر جاويدان در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع يک مورد نزاع و درگيري منجر به قتل يک جوان در مراسم عروسي در يکي از روستاهاي توابع شهرستان حاجي‌آباد، ماموران پليس آگاهي اين شهرستان جهت بررسي موضوع به محل اعزام که در بررسي‌هاي ميداني صورت گرفته مشخص شد در اين درگيري يک جوان ۲۳ ساله با ضربه چاقوبه قتل رسيده و چهار نفر ديگر نيز مجروح و به بيمارستان منتقل شده‌اند. 

وي افزود: قاتل که اهل يکي از استان‌هاي غربي کشور و مدت‌ها متواري بوده، شناسايي و در يک عمليات ضربتي و پليسي درحالي که با يک دستگاه خودرو کرايه‌اي آماده فرار و قصد خروج از استان را داشت دستگير شد. 

 اين مقام ارشد انتظامي استان بیان داشت: متهم دستگير شده در بازجويي‌هاي فني صورت گرفته، صراحتاً به جرم خود و قتل مقتول اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان با بيان اينکه حال سه نفر از مجروحان رضايت‌بخش و يکي از آنان نيز به دليل شدت جراحات وارده به بيمارستان شهيد محمدي بندرعباس اعزام شده است، خاطر نشان کرد: در اين رابطه سه متهم ديگر به عنوان عاملان اصلي درگيري نيز دستگير و با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از