حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید توسلی؛

درس بخوانید تا محتاج بیگانه نشوید

درس بخوانید تا محتاج بیگانه نشوید

شهید توسلی سیرمندی در بخشی از وصیت‌نامه خود بیان کرده است: درس‌هایتان را خوب بخوانید که هرگز محتاج بیگانه نشوید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ شهید حمید توسلی سیرمندی که حدود یک‌ماه قبل از شهادتش در بخشی از وصیت‌نامه‌هایش آورده است: ای کاش ایمانی قوی داشتم و اراده‌ای قوی که بتوانم بیشتر از این به دین اسلام خدمت کنم.

وی افزوده است: ای خدا بر من بنده گناهکار که به سوی تو می‌آید منت گذار و توبه ناچیزش را بپذیر، ای خدایی که رحمتت سبقت دارد این بار توبه این بنده روسیاه را بپذیر و کاری کن که بر توبه خود بایستم که بتوانم هرگز گناه نکنم و هرگز این را در خود نمی‌بینم که چنین سعادتی نصیبم بشود که در این عملیات سرنوشت‌ساز شرکت کنم.

شهید توسلی سیرمندی در بخش دیگری از وصیت‎نامه‌اش از پدر و مادرش می‌خواهد که در نمازهایشان برایش دعا کنند.

این شهید دفاع مقدس توصیه کرده‌است: همیشه به یاد خدا باشید، گول نفس و شیطان را نخورید و درس‌هایتان را خوب بخوانید که هرگز محتاج بیگانه نشوید و درس‌هایتان را خوب بخوانید که هرگز محتاج بیگانه نشوید، قدر امام خمینی(ره) را بدانید که اگر سعادت دیدارش را پیدا کردید سلام این بنده حقیر را برسانید و بگویید که مشتاق دیدارش بودم.

شهید توسلی سیرمندی در وصیت‌نامه دیگری آورده است: خدمت زن عموی عزیزم و عموی گرامیم که جزو خانواده شهدا هستند می‌گویم که راه کربلا را باز خواهیم کرد به خون شهید سیروس و بهروز قسم می‌خورم که اول شماها خانواده شهدا را به کربلا ببرند و این نوید را می‌دهم که پیروزی نزدیک است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از