حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرازی از زندگی شهید علی اکرامی؛

خدمت به اسلام خستگی‌ناپذیر است

خدمت به اسلام خستگی‌ناپذیر است

شهيد اكرامی در بخشی از وصيت‌نامه‌اش خطاب به خواهران و برادرانش گفت: هرگز آن ساده زندگی كردن را از ياد مبريد چون تجملات انسان را از ياد خدا دور می‌كند، برادرانم هرگز از خدمت در راه اسلام خستگی به خود راه مدهيد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، شهید علی اكرامی در ابتدای وصیت‌نامه‌اش هدف از نوشتن را تسویه حساب با دنیا دانسته و آورده است: چون انسان هر زمانی و هرآنی كه در معرض خطر سقوط و صعود و مورد تهدید است و خطر صعود این است كه با صعود انسان شيطان بيش تر سعی در نابوديش می‌كند و برای انسان خطر محسوب می‌شود.

وی در اين وصيت‌نامه خطاب به خواهران و برادرانش آورده است: خواهران هرگز آن ساده پوشيدن و ساده زندگی كردن را از ياد مبريد چون تجملات انسان را از ياد خدا دور می‌كند، برادرانم هرگز از خدمت در راه اسلام خستگی به خود راه مدهيد مانند قبل و حال سعی كنيد ديانت داشته باشيد.

شهيد اكرامی در بخش ديگری از وصيت نامه اش آورده است: و شما را سفارش به اطاعت از دستورات قرآن می‌كنم، قرآن بخوانيد و از آن پيروی كنيد هيچ گاه ادعای خون دادن در راه اسلام نكنيد چون اسلام از اين بيشتر خون می‌خواهد.

وی اضافه كرده است: اهل بيت عصت (ع) را ببينيد چگونه خون دادند ولی هيچ گاه ادعای خون دادن نكردند و اگر هم ادعايی داشتند بی‌مورد نبود، برای زنده كردن دين و بيدار كردن مردم خفته در تاريكی بود، ظلمتی كه ۱۴۰۰ سال بر مردم سايه افكند تا اينكه انقلاب شد و بر ما تكليف شد كه از اين انقلاب دفاع كنيم.

شهيد اكرامی در بخش پايانی وصيت‌نامه‌اش ضمن سفارش به دوری از گناه و اطاعت از خدا، توصيه كرده است كه از حرام‌ها دوری كرده و ايمان‌تان را قوی كنيد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از