حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام جمعه شهرستان رودان:

حماسه ۹ دی معارف انقلاب را بازخوانی کرد

حماسه ۹ دی معارف انقلاب را بازخوانی کرد

امام جمعه شهرستان رودان گفت: حماسه نهم دی‌ماه، بسیاری از معارف انقلاب اسلامی ایران را بازخوانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام محمد بارانی ظهر امروز در نماز جمعه عبادی سیاسی رودان ضمن گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی با تاکید بر شناخت ریشه‌ها و نتایج این یوم‌الله اظهار کرد: ۹ دی روز تقابل ملت، صاحب ایران اسلامی، وفادار به قانون اساسی و آرمان‌های امام راحل علیه مخالفان این جریان الهی بود لذا خدای متعال قدرت نمایی کرد و این یوم الله عظیم رقم خورد و دشمنان اسلام ناامید شدند.

امام جمعه رودان ضمن تاکید بر برکات ۹ دی افزود: به برکت ۹ دی بسیاری از معارف انقلاب اسلامی بازخوانی شد و نسل‌های جدید با تاریخ انقلاب و گذشته برخی خواص آشنا شدند و همین موجب جداسازی دوست از دشمن و مومن با منافق شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بارانی، ۹ دی را یک شاخص و نقطه عطف انقلاب اسلامی معرفی و تاکید کرد: نباید اجازه داد این روز فراموش یا منحرف شود و در این مسیر بیش از اینکه شعار استفاده شود باید از جنس شعور و تبیین و بصیرت افزایی استفاده شود و این وظیفه بزرگ همه ارادتمندان انقلاب اسلامی است.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت قهرمان و افتخار ملی ایرانیان شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن اشاره به حوادث منطقه گفت: جبهه مقاومت میراث گرانبهای شهید سلیمانی است و امروز به برکت این اقدام بزرگ شاهد نبرد تاریخی جبهه حق علیه باطل هستیم لذا همزمان نبرد قهرمانانه ملت فلسطین، رزم هوشمندانه حزب الله لبنان، مبارزه دلاورانه و جوانمردانه انصارالله یمن و آماده باش شجاعانه سایر ارکان مقاومت رقم خورده و همه این دستاوردها حاصل مجاهدت شهیدالقدس است.

امام جمعه شهرستان رودان با اشاره به مجاهدت شهید سلیمانی در کمک به مقاومت فلسطین تصریح کرد: حاج قاسم در ورای تمام بیابان گردی‌ها، از این جبهه به آن جبهه رفتن‌ها و خون دل خوردن‌ها یقینا هدفی جز آزادی قدس نداشته و در مکتب حاج قاسم دفاع از حرم و نبرد با تکفیری‌ها در شامات و عتبات حلقه‌ای زنجیره تحریرالقدس است و به لطف الهی این هدف دور نخواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین بارانی، انتخابات اسفندماه را رخدادی مهم و سرنوشت‌ساز برای ایران عزیز ارزیابی و بیان کرد: در مکتب امامین انقلاب انتخابات یک امر تشریفاتی و تزئینی نیست بلکه اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی به آن وابسته است لذا جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد و این امر وظیفه مردم و مسئولین را برای برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری سنگین می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: مشارکت گسترده و انتخاب اصلح دو بال قوی برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات است و به فضل الهی برخلاف میل و تبلیغات دشمن، ملت بصیر ایران با حضور خود در میدان و مشارکت گسترده در انتخابات نقشه‌های دشمن را خنثی و به آن‌ها سیلی خواهد زد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از