حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

کارشناس هواشناسی هرمزگان خبر داد:

جوی آرام و پایدار در هرمزگان

جوی آرام و پایدار در هرمزگان

کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: امروز سه‌شنبه سوم بهمن، جوی آرام و پایدار برروی استان حاکم خواهد بود.

مرضیه سی‌سی‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» اظهار کرد: امروز سه‌شنبه سوم بهمن، جوی آرام و پایدار برروی استان حاکم خواهد بود.

کارشناس هواشناسی هرمزگان عنوان کرد: طی امروز در ساعات صبح، پدیده غالب سواحل و جزایر مه رقیق صبحگاهی خواهد بود و در طول روز وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ دریا نیز آرام و شرایط جهت ترددهای دریایی مساعد خواهد بود.

سی‌سی‌پور تصریح کرد: صبح چهارشنبه کماکان دریا آرام خواهد بود اما از بعدازظهر چهارشنبه تا پایان روز پنجشنبه، آبهای تنگه هرمز و بخشهایی از دریای عمان با افزایش سرعت بادهای جنوب غربی، متلاطم خواهد شد. توصیه می ‌شود در این مدت، تردد شناورهای سبک، صیادی و تفریحی در تنگه هرمز و دریای عمان با احتیاط صورت پذیرد.

وی افزود: محدوده غرب خلیج فارس( خوزستان و بوشهر) نیز از ظهر امروز سه شنبه تا ظهر فردا چهارشنبه ۴ بهمن با افزایش سرعت بادهای جنوب شرقی، نسبتاً مواج پیش‌بینی می شود.

کارشناس هواشناسی هرمزگان بیان کرد: اوایل هفته آینده، ناپایداری جوی و دریایی در سطح استان پیش‌بینی می‌شود که روزهای آتی، جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد؛ به لحاظ دمایی تا پایان هفته جاری، نوسانات ۱ تا ۲ درجه‌ای دما مورد انتظار است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از