حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرمانده مرزبانی هرمزگان خبر داد:

توقیف ۱۵۰۰ رأس احشام قاچاق در خلیج‌فارس

توقیف ۱۵۰۰ رأس احشام قاچاق در خلیج‌فارس

فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: با تلاش مرزبانان پایگاه دریابانی بوموسی، یک هزار و ۵۲۱ رأس احشام قاچاق که در حال خروج از کشور بود کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از مرزبانی هرمزگان؛ بهادر اسماعیلی اظهار داشت: مرزبانان مستقر در پایگاه دریابانی بوموسی در حین پایش نوار مرزی، طی یک عملیات غافلگیرانه تعداد یک هزار و ۵۲۱ رأس احشام قاچاق را در آستانه خروج از کشور مهار کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان اضافه کرد: در این مأموریت همچنین یک فروند کشتی توقیف و تعداد ۱۷ نفر متهم دستگیر و پرونده تشکیل و به مرجع قضایی ارجاع شد. گفتنی است، کارشناسان ارزش احشام کشف شده را بالغ بر ۲۰۰ میلیاردریال برآورد کرده‌اند. 

اسماعیلی در پایان با انتقاد از کسانی که در آستانه عید سعید قربان برای کسب درآمد و سود بیشتر اقدام به قاچاق احشام به سمت کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و ضربه به تولید داخلی می‌شوند، به متجاوزان مرزی و قاچاقچیان احشام هشدار داد و تصریح کرد: مرزبانان هرمزگان در راستای مأموریت‌های ذاتی و تحقق شعار سال برای جهش تولید و مبارزه با هرگونه عامل ضربه‌زننده به تولید ملی به طور شبانه‌روزی با تیزبینی بر مرزهای حوزه استحفاظی اشراف داشته و در آستانه عید قربان با تشدید گشت‌ها و تمام توان عملیاتی، مانع عبور و مرور غیرمجاز و قاچاق احشام از مرزها می‌شوند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از