حالت تاریک

امروز : سه‌شنبه, 1403/03/01 | 2024/05/21

Logo

امام جمعه موقت سیریک تأکید کرد:

توجّه به جایگاه دختران داروی شفابخش روزگار

توجّه به جایگاه دختران داروی شفابخش روزگار

امام جمعه موقت سیریک گفت: توجّه به جایگاه دختران در سخن و سیره حضرت معصومه(س) داروی شفابخش روزگار است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام علی ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیریک با تبریک روز ميلاد با سعادت بانوی با كرامت اهل بيت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه كرامت و روز دختر، گفت: در عصر کنونی که کشورهای غربی در اوج بهره‌کشی از زنان و دختران تلاش می‌کنند، و بدنبال قانونمند کردن ضدّ ارزش‌های خود برای دیگر جوامع و فرهنگ‌ها هستند، توجّه به جایگاه دختران در سخن و سیره حضرت معصومه(س) داروی شفابخش روزگار است.

وی افزود: مسئولین باید روز دختر به دختران جامعه ما، تکریم و حرمت را بر اساس ارزش‌های نظام پاس داشته باشند.

امام جمعه سیریک اضافه کرد: یکی از موضوعات مهم اجتماعی امروزه جایگاه و نقش دختر در عرصه خانواده و اجتماع است، که باید همه ما به آن توجه داشته باشیم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه، حضرت معصومه (س) دارای یک عصمت خانوادگی است، افزود: خانواده‌ها به این موضوع توجه داشته باشند و عزت و کرامت اسلامی را حفظ کنند، و از نیروی انتظامی در اجرای طرح نور متشکریم و مردم می‌خواهیم که در اجرای این طرح نیروی انتظامی را یاری کنند.

وی با اشاره به سالروز لغو امتیاز تنباکو در ایران گفت: یک مرجع تقلید چگونه حرف نافذش و فتوای آن می تواند اثرگذار باشد، و در لغو امتیاز تنباکو حرف مرجع تقلید اثر گذاشته شد.

امام جمعه سیریک در ادامه با اشاره‌ به سفر مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان و دیدار با مسئولان ارشد کشور بیان کرد: این سفر و ديدار مسعود بارزانی با مسوولان کشور ما برای کشور درحوزه امنیت و سیاسی، دستاوردهایی داشته است، و این از اثرات وعده صادق بود که اقلیم کردستان با پای خودشان به ایران کشاند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از