حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان:

تفکر بسیجی پیوند ناگسستنی با فرهنگ شهادت دارد

تفکر بسیجی پیوند ناگسستنی با فرهنگ شهادت دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان،بسیج را خدمتگزار خانواده شهدا و ایثارگران خواند و گفت: تفکر بسیجی پیوند ناگسستنی با فرهنگ شهادت دارد.

عطا ناوکی عصر امروز  در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)؛ می‌توان بسیج را به حق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در ادامه با بیان اینکه روحیه‌ بسیجی مقدس و ارزشمند است، بسیج را خدمتگزار خانواده‌های شهدا و ایثارگران دانست و افزود: بسیجی با روحیه‌ ایثار و مقاومت و اخلاص بی‌نظیر خود، عاشق خدمت به میهن و انقلاب است.

 ناوکی با تأکید بر اینکه تفکر بسیجی پیوندی عمیق و ناگسستنی با فرهنگ ایثار و شهادت دارد، افزود: تفکر بسیجی در اقشار ملت سبب حفظ و امنیت جامعه خواهد بود.

وی با اشاره به رسالت خطیر بسیج، یکی از وظایف بسیج در دستگاه‌ها را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ذکر و تصریح کرد: چرا که این فرهنگ در بسیج رشد کرده و بنیان گذاشته شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان اذعان داشت: افتخار ما این است که بعد از شهدا تفکر بسیجی را زنده نگه داریم و نگذاریم انقلاب به دست نااهلان بیفتد و برای تحقق این مسئله نباید از بسیج غفلت کنیم.

ناوکی، بسیج را نماد ایثار، اخلاص، فداکاری و عشق به اسلام دانست و گفت: یکی از برکات الهی نظام جمهوری اسلامی، تشکیل بسیج است.

وی همچنین با تأکید بر اینکه بسیج، تعهد اعتقادی است و خدمت در بسیج عبادت به شمار می‌آید، بیان داشت: بدون شک یکی از پایه‌گذاری‌های بی‌نظیر در جمهوری اسلامی ایران به دست معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، بسیج بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در پایان بیان کرد: امام راحل صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفین، صیانت و حفاظت از انقلاب شکوهمند اسلامی و دستاورد‌های ارزشمند آن برابر انواع تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی و پاسخگویی به نیاز‌های حیاتی کشور و امت اسلامی در عرصه‌های مختلف بویژه دفاع از مظلومین عالم را تضمین کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از