حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

هرمزگانی‌‌ها در مراسم تشییع لاله‌ها سنگ تمام گذاشتند

هرمزگانی‌‌ها در مراسم تشییع لاله‌ها سنگ تمام گذاشتند

ساحل نشینان هرمزگانی با حضور پرشور خود در مراسم تشییع شهدای گمنام باری دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ صبح امروز مردم دریا دل بندرعباسی با حضور پر شور خود در مراسم تشییع شهدای گمنام بار دیگر با آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا تجدید بیعت کردند.

مدافعان خلیج فارس با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل انزجار خود را از مستکبرین جهان با حضور شهدا اعلام کردند و عنوان کردند که ادامه دهنده راه شهدا که زیر بار ظلم نرفتن بود هستند.

همزمان با روز شهادت حضرت(س) تشییع این شهدای گمنام حال و هوای ویژه‌ای به شهر بندرعباس داده است؛ ساحل نشینان با لباس مشکی عزای حضرت زهرا(س) به تشییع فرزندان بی‌بی دوعالم آمده بودند.

ندای «یازهرا یازهرا» فضای بندرعباس از پارک دباغیان تا مسجد جامع شهر را فرا گرفته و حل و هوای عجیب معنوی داشت؛ از فرزند شیر خوار گرفته تا پیرمرد دست به عصا آمده بودند تا با آرمان‌های شهدا بیعت کنند.

یادگاران هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران لشکر ۴۱ ثارالله، همه و همه آمده بودند و به یاد دوران دفاع مقدس زیر لب ذکر یازهرا(س) را سر می‌دادند.

امروز مادران شهدا با تصویر فرزندانشان و عکس رهبری و سردار سلیمانی آمده بودند تا به نیابت از آنها در تشییع شهدا شرکت کنند و برای این شهدا نیز مادری کنند.

امروز شهدای گمنامی که در بندرعباس تشییع شدند صدها خواهر و برادر، مادر و پدر داشتند و چه خوب دریادلان بندرعباسی برای آنها سنگ تمام گذاشتند؛ یکی اسپند دود کرده بود، دیگری شربت پخش می‌کرد و هر کس هر کاری که می‌توانست انجام می‌داد که مراسم شهدا به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از