حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

یادداشت؛

به وقت جهاد

به وقت جهاد

حضور شورانگیز و با صلابت مردم پای صندوق‌های رأی بار دیگر نشان داد این ملت پای آرمان‌های خود ایستاده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ یازدهم اسفند ماه ۱۴۰۲ بار دیگر نمایش اقتدار و صلابت ایران اسلامی با سر مشق انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور و پر صلابت مردم بار دیگر نشان داد این ملت پای آرمان‌های خود ایستاده است.

آرمانی که با خون‌های ریخته‌شده شهدایی همچون «آرمان‌ها و قاسم‌ها» آبیاری شده بود امروز که نیاز به نگهداری و رسیدگی داشت به خوبی این نقش توسط مردم شریف در جای جای ایران اسلامی با وجود همه ی موانع و مشکلات ولی به عشق ایران عزیز پای کار آمدند و فصل جدیدی از آگاهی و اقدام را رقم زدند.

حضور شور انگیز مردم پای صندوق‌های رأی را می‌توان از ابعاد مختلفی تفسیر کرد که کوتاه برخی از مهم‌ترین‌ها را اشاره خواهم کرد؛

۱. تو دهنی به همه مستکبرین و یاوه‌گویان: در حالی که تمام قد تمام شبکه‌های بیگانه مردم را از رفتن پای صندوق‌های رأی منع می‌کردند و به تبع مشکلات اقتصادی و... که مردم ایران عزیز درگیر آن بودند ؛ به دنبال کاهش مشارکت بودند که بتوانند در مجامع بین‌المللی مشروعیت سیاسی ایران را زیر سئوال ببرند و به دنبال اهداف پلید خود طی این دو سال گذشته بودند که بحمد الله با حضور مردم بصیر و ولایتمدار و قدردان خون‌های شهدای عزیزمان بار دیگر با خلق حماسه ای ماندگار با هر برگ رای خود اقتدار و عظمت ملت را به رخ کشید و سیلی محکمی شد بر دهان همه ی یاوه گویان و مستکبرین و روباه صفتانی که مردم ایران را هنوز نشناخته بودند.

۲. ایران مال ماست: نکته‌ای بود برای همه خائین به این نظام و انقلاب که مردم را در همه تنگناها تنها گذاشتند و همه به دنبال تحریم این ملت و مردم بودند. وقتی دست به اجانب می‌دهند و تحریم را خواستار بودند فکر می‌کردند اینها نماینده ملت هستند زهی خیال باطل که وقتی پشت به کشور کنی دیگر از چشم خواهی افتاد خواه روزی اسطوره فوتبالی باشی، مردم به امثال علی کریمی و مسیح و... با حضورشان پای صندوق‌های رأی پاسخ دادند. همان.هایی که رأی ندادن را تبلیغ ولی به دنبال تحریم بودند. باید گفت ایران مال ماست که هستیم تا پای جان کنارش، درسته مشکل هست ولی ما خودمان می‌سازیم ایرانمان را.

۳. رای اثر گذار من : در زمانی که رای ندادن به شدت تبلیغ می‌شود توسط ایادی استکبار و خائین به این مردم و کشور راه را در واقع به مردم نمایان می سازد که اگر رأی دادن فایده‌ای ندارد پس هجمه تبلیغ رأی ندادن برای چیست؟

این مسئله نشان می‌دهد که هر برگ رأی یعنی قدمی برای رشد و بالندگی و از سویی تیری بر قلب همه بزدلان و دشمنانی است که پیشرفت، شکوه، اقتدار و... جمهوری اسلامی را توان دیدن ندارند و مردم بصیر با همین تکلیف که رأی من اثر دارد وارد این عرصه شدند و حماسه آفریدند.

۴. به عشق رهبرم: هر چند مشکلات مردم را عاصی کرده ولی همین مردم به عشق رهبر و برای رفع تکلیفی که ولی امر مسلمین شرعا عنوان نمودند برای عظمت و بزرگی ایران اسلامی قدم به قدم دست بچه‌های خود را گرفتند و حتی آن‌هایی که تصمیم بر نیامدن گرفته بودند ولی به فرمان رهبر خود لبیک گفتند و راهی انجام تکلیف خود شدند. 

آری یازدهم اسفند ماه ۱۴۰۲ با مشارکت خانوادگی مردم، دفتر مشق سیاسی دیگری را برای متولیان و مسئولان باز کرد، مشق جهاد برای رفع مشکلات مردم پای کار ایران اسلامی.

با امید به قدردانی مسئولان با ارائه خدمات و اقدامات جهادی در جهت رفع مشکلات خصوصا اقتصاد مردم.

یادداشت به قلم: حسن ذاکری پژوهشگر مسائل فرهنگی اجتماعی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از