حالت تاریک

امروز : سه‌شنبه, 1403/02/11 | 2024/04/30

Logo

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان:

به اذعان تحلیلگران جهان پاسخ ایران کوبنده بود

به اذعان تحلیلگران جهان پاسخ ایران کوبنده بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان گفت: به اذعان تحلیلگران مسائل جهان این حمله دفاع تاریخی و بی‌سابقه‌ای در عمق سرزمین‌های اشغالی نشان داد که جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری به آنچه وعده می‌دهند صادق هستند.

حجت‌الاسلام میثم سالاری در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» ضمن تبریک به ملت ایران و حضرت امام خامنه‌ای و پاسداران غیور و شجاع جمهوری اسلامی و خانواده شهدا به مناسبت حمله جانانه سربازان امام زمان(عج) به مواضع رژیم جهان‌خوار و کودک‌کش اسرائیل اظهار کرد: با توکل برخدا و استعانت از ائمه اطهار مستکبرین جهان بویژه اسرائیل جنایت کار سیلی محکمی از جمهوری اسلامی خوردند. 

 

وی افزود: سربازان رشید جمهوری اسلامی ایران با این رشادت و شجاعت نشان دادند وقتی پای امنیت کشور درمیان باشد ایران اسلامی از هیچ قدرتی بیم وهراس ندارد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان ادامه داد: به اذعان تحلیلگران مسائل جهان این حمله دفاع تاریخی و بی‌سابقه‌ای درعمق سرزمین‌های اشغالی نشان داد که جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری به آنچه وعده می‌دهند صادق هستند و پاسخ هر تعرضی را سخت‌تر و کوبنده‌تر می‌دهند.

 

حجت‌الاسلام سالاری گفت: اما نکته قابل توجه در این عملیات موشکی، پهپادی ایران این است که معادلات منطقه و خاورمیانه از این به بعد تغییر خواهد کرد و غرب آسیا وارد دوران جدیدی شده است که در آن دیگر نه آمریکا و نه اسرائیل قدرت تصمیم گیرنده در منطقه نیستند و دیگر نه توان زورگویی داند و نه از عهده دفاع ازخود برمی‌آیند.

 

وی در ادامه ضمن افتخار آمیزخواندن این عملیات گفت رژیم صهیونیستی بعد از طوفان‌الاقصی با نقض قوانین بین‌المللی وحشی‌گری و کشتن زن و کودکان مظلوم فلسطینی و خبرنگاران به دنبال اثبات قدرت خود بود و اما غافل از اینکه خانه آن‌ها از خانه عنکبوت سست‌تر است و با این پیروزی غیور مردان پارسی یک بار دیگر هفت اکتبر برای همه جهانیان بخصوص رژیم کودک کش تداعی شد و هیمنه و هیبت دژخیمان جهان درهم شکست و جهانیان چیزی جز ترس و فرار کافران ندیدند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان خاطر نشان کرد: اسرائیل جرات مقابله دیگر با ایران را ندارد ولی برای اینکه بتواند آبروی خود را به دست بیارد با کمک جنگ رسانه‌ای و ایادی‌اش منافقین و دشمنان سایبری شروع کرده است به کم اهمیت دادن این پیروزی و تمرکز خودش رو برروی شبهات و تولید بی‌سابقه شایعات ضد اقتصادی و ضد معیشتی و تولید اخبار دروغ از پاسخ آمریکا و اسرائیل و حمله به روان مردم گذاشته است که به حول و قوه الهی و به مصداق آیه شریفه ومکرو ومکرالله والله خیرالماکرین در این عرصه هم مردم ایران و مردم دنیا آگاه شده‌اند و رژیم غاصب شکست خورده است

.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از