حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرمانده سپاه ناحیه کیش:

بصیرت مردم امپراطوری دروغ را شکست داد

بصیرت مردم امپراطوری دروغ را شکست داد

فرمانده سپاه ناحیه کیش گفت: بصیرت و آگاهی  مردم امپراطوری دروغ  دشمنان را شکست داد.

محمد میرزاده فرمانده سپاه ناحیه کیش در گفتگو با خبرنگار هرمز در رابطه با شکست امپراطوری دروغ  و چرایی شکل‌گیری اغتشاشات سال گذشته اظهار کرد: دشمن در اغتشاشات سال گذشته به دنبال مسئله جدیدی نبود، یعنی این که همان اهداف همیشگی که ساقط کردن انقلاب اسلامی بود را دنبال می‌کرد.


وی افزود: اما دشمن به شیوه و روش‌های جدید و متفاوت می‌خواست صحنه‌گردانی کند و در واقع به دنبال نتیجه‌گیری از برنامه‌ریزی‌هایش در سنوات گذشته در حوزه رسانه و بمباران خبری و استفاده از فضای مجازی و رسانه برای اثرگذاری بر روی نسل جدید و جوان ما را در دستور کار خود داشت.

میرزاده با اشاره به کشته‌سازی‌های مردمی که دشمن می‌خواست انجام دهد، ادامه داد: دشمن می‌خواست سال گذشته از این برنامه‌ریزی و هزینه‌های که کرده بود یک نتیجه‌گیری کند و همان گونه که اطلاع دارید این فتنه کاملاً از فضای مجازی شکل گرفت و برنامه‌هایی مثل کشته‌سازی و جریحه‌دار کردن احساسات عواطف مردمی که حاصل جامعه‌شناسی مردم ایران بود ذیل این قرار می‌گیرد و یکی از ابعاد این فتنه بود.

وی عنوان کرد: دشمن می‌داند که مردم شریف ایران اسلامی مردمی مؤمن و مذهبی هستند و نسبت به مظلومین این احساسات جریحه‌دار می‌شود می‌خواست از این مسئله یک بهره‌برداری غلط انجام دهد و بخواهد با کشته‌سازی و عوض‌کردن جای ظالم و مظلوم بهره‌برداری خودش را انجام دهد که تمام معادلات صدشان با بصیرت و هوشیاری مردم و متوجه‌شدن فریب‌خوردگان که چه کلاهی سرشان رفته از این امپراطوری دروغ، شکست خورد.

فرمانده سپاه ناحیه کیش ادامه داد: با این دلایل دشمن نتوانست موفق بشود و این برگرفته از بصیرت و آگاهی و آنچه که ما توانستیم ارائه کنیم به مردم و آنچه که مردم مؤمن ما به صحنه آمدن و آگاه‌کردن فریب‌خوردگان اندکی که در جامعه بودن باعث شد دشمن به اهدافش دست پیدا نکند.


میرزاده با تأکید بر اینکه مسیر انقلاب، مسیر حق است و با اقتدار به راه خود ادامه خواهد داد، خاطرنشان کرد: فراز و نشیب‌ها در طی‌کردن مسیر انقلاب تأثیری نخواهد گذاشت و علت شکست هم همین است و مسیر انقلاب یک مسیر الهی است و مردم بصیر و آگاه ما وارد صحنه شدن و آگاه‌کردن جوانان فریب‌خورده را و نگذاشتن دشمن از برنامه‌ریزی‌های سنوات گذشته‌اش در حوزه رسانه و جنگ نرم نتیجه‌گیری خوبی را داشته باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از