حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

نائب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی هرمزگان:

مسابقات پیت‌بال کشوری در بندرعباس درحال برگزاری است

مسابقات پیت‌بال کشوری در بندرعباس درحال برگزاری است

نائب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی هرمزگان گفت: با توجه به اینکه زمین پیت بال بندرعباس یکی از بهترین و استاندارترین زمین‌هایی است که در کشور فعالیت می‌کند؛ مسابقات کشوری پیت‌بال کشوری در اینجا برگزار می‌شود.

فاطمه جراره در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلیی«هرمز» اظهار کرد: امروز در حال برگزاری مسابقات پیت‌بال کشوری دوره چهارم لیگ حرفه‌ای هستیم.

نائب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی هرمزگان عنوان کرد: استان هرمزگان و شهر بندرعباس تیم‌های بسیار خوبی در این رشته دارند که احتمال قهرمانی نیز دارند که در دوره اول و سوم لیگ حرفه‌ای نیز سابقه قهرمانی را داریم و با توجه به اینکه زمین پیت بال بندرعباس یکی از بهترین و استاندارترین زمین‌هایی است که در کشور فعالیت می‌کند؛ مسابقات کشوری نیز در اینجا برگزار می‌شود.

جراره مطرح کرد: استعدادهای خوبی میان بانوان در رشته پیت‌بال وجود دارد که برگزاری مسابقات کشوری این رشته در شهر بندرعباس موقعیتی فراهم شده که بانوان با این رشته آشنا شوند و هم فرصتی ایجاد شده که زیرساخت‌های لازم این ورزش برای بانوان فراهم شود.

وی عنوان کرد: ان شاالله مسئولان ما به خصوص در ورزش جوانان استان زمینه حضور بانوان در ورزش‌های مختلف را فراهم سازند.

نائب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی هرمزگان خاطر نشان کرد: تشکر می‌کنم از همه بزرگوارانی که زمینه برگزاری این مسابقات تلاش کردند و زحمت کشیدند و این فرصت را فراهم کردند تا این مسابقات در شهر ساحلی بندرعباس برگزار شود و شرکت کنندگان در این مسابقه از میزبانی استان رضایت داشتند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از