حالت تاریک

امروز : سه‌شنبه, 1403/02/11 | 2024/04/30

Logo

معاون امور صنایع سازمان صمت هرمزگان خبر داد:

بازگشت30 واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان

بازگشت30 واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: ۳۰ واحد صنعتی در استان با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۵ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال سال گذشته احیا و مجدد به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» ؛به نقل از ایرنا؛ ایوب رحیمی روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: با احیای این تعداد واحد صنعتی، ۸۷۸ نفر در هرمزگان مشغول به کار شدند.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های مشترک برای فعال‌‌سازی واحدهای صنعتی راکد در استان، تصریح کرد: باتوجه به برگزاری مستمر نشست‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با مدیران و رفع مسائل و مشکلات واحدها این امر مهم انجام گرفت.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، نبود سرمایه در تامین نقدیندگی را مهم‌ترین علت تعطیلی واحدهای صنعتی راکد عنوان و اظهار کرد: سرمایه‌گذاران جدیدی که قصد سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان را دارند به سمت احیای واحدهای تولیدی راکد هدایت شوند.

رحیمی یادآور شد: واحدهایی که به چرخه تولید بازگشته و مجدد راه‌اندازی شده‌اند، بیشتر صنایع کوچک هستند و هر واحد به طور متوسط برای ۱۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

وی تاثیر واحدهای احیا شده در چرخه تولید استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: واحدهای کوچک اگرچه از نظر اشتغالزایی محدود هستند اما تحرک خوبی در رونق تولید و تکمیل چرخه تولید در استان ایجاد می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از