حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

معاون هماهنگ‌کننده بسیج مستضعفان:

ایران مقتدرانه در برابر تحریم‌های اقتصادی ایستاد

ایران مقتدرانه در برابر تحریم‌های اقتصادی ایستاد

معاون هماهنگ‌کننده بسیج مستضعفان گفت: با توجه به تحریم‌های شدید اقتصادی، ایران با تمام قوا عزت و بزرگی خود را حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ سردار حسین معروفی ظهر امروز در آئین اختتامیه جشنواره جام رسانه امید ضمن تاکید بر هوشمندی ملت ایران، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در طول این ۴۶ سال در عرصه‌های تانو، صنایع، پزشکی، دفاعی و... حائز اهمیت است. تمام نخبگان و سیاسیون به فرمان امام خویش لبیک گفتند و به جمهوریت اسلامی ایران رأی ۹۸ درصدی دادند و نظام ستمشاهی را با اتحاد و همدلی از میان برداشتند. 

وی ضمن بیان اینکه تمام ملت در تأسیس انقلاب اسلامی ایران هم‌افزایی و مشارکت دارند، افزود: اقوام و مذاهب نقش موثری را در حمایت از انقلاب اسلامی ایران ایفا کردند. 

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفان بیان داشت: در جریان جنگ نابرابر عراق بر علیه جمهوری اسلامی ایران، نیروهای دشمن با تمام قوا بر خاک این مرزو بوم هجوم آوردند اما ملت قوی و یکپارچه ایران اعم از اقوام و مذاهب مختلف و گروه‌های سیاسی و...از تمامیت ارضی ایران دفاع کردند و در این راه مقدس یا به شهادت رسیدند یا اینکه اسیر شدند. 

سردار معروفی ابراز داشت: دشمن در صدد آن بود که از آب گل آلود ماهی بگیرد و پیروزی را به نفع خود رقم بزند.

وی تصریح کرد: با توجه به تحریم‌های شدید اقتصادی، ایران با تمام قوا عزت و بزرگی خود را حفظ کرد و همچنین ملت ایران پای فن آوری خود ایستاد. 

سردار معروفی اذعان داشت: در جریان فتنه ۱۳۸۸ دشمنان در داخل انقلاب فتنه‌برانگیزی کردند و ایران را به لبه پرتگاه برده اما ملت ایران حماسه نهم دی‌ماه را خلق نموده و مهر تایید بر ملت خود زدند. 

وی افزود: ملت ایران به دشمنان ثابت کرد دیگر اگر نخبه گان سکوت کنند کربلا اتفاق نمی‌افتد و ملت پای حقیقت می‌ایستد.

وی با اشاره به بحث بنزین بیان داشت: ملت عزیز ما مسیر خود را از دشمنان جدا و پای حقیقت ایستادند.

معاون هماهنگ کننده بسیج اذعان داشت: دشمنان باورشان نمی‌شد که یک قلب را زدند«سردار سلیمانی» اما ۲۵ میلیون نفر ملت بزرگ ایران با نگاه اعتقادی و ملی در زیر پیکر مطهرش بیعت کردند و امروز اثر آن را در جهان اسلام و جبهه مقاومت و انسجام مردمی مشاهده می‌کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از