حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/04/14 | 2024/07/04

Logo

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

با تزریق امید، انتخاباتی پرشور خلق کنیم

با تزریق امید، انتخاباتی پرشور خلق کنیم

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: رسانه‌ها در دور دوم انتخابات، با تزریق روحیه امیدآفرینی در بین مردم، مشارکت حداکثری را ارتقاء دهند تا به نظام بین‌الملل ثابت کنیم که ایران مقتدر است.

سردار اباذر سالاری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ از انتخابات به عنوان لیله القدر جمهوری اسلامی ایران یاد و اظهار کرد: تکلیف ما این است، بی‌وقفه مردم را برای امر سرنوشت‌ساز انتخابات ترغیب کنیم و از آنجایی که ظرفیت‌های متعددی در هرمزگان وجود دارد، قطعا می‌توان کارهای بزرگی در این خصوص انجام داد.

وی در ادامه افزود: با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی و فرهنگی در بطن جامعه؛ انتخابات بسان شب قدر انقلاب اسلامی ایران است و باید تمرکز بر مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در ادامه سخنانش گفت: ما رئیس جمهور را برای چهار سال آینده انتخاب نمی کنیم، بلکه انتخاب ما فردی است که بتواند در برابر ناهمواری‌ها، ما را به سمت و سوی موفقیت رهنمون داده و ایران مقتدر را تشکیل دهد.

سالاری بیان داشت: بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و تاکنون پیشرفت‌های قابل توجهی را در حوزه‌های گوناگون شاهد بودیم. 

وی عنوان کرد: امنیت و آرامش جامعه را مدیون خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و همچنین امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با تمام قوا، روحیه امیدآفرینی را تقویت کرده و به هرکس که دوست دارید، رای دهید. 

سالاری در رابطه با برخورد متواضعانه رئیس جمهور شهید با یک کارگر گفت: وقتی که برخورد متواضعانه رئیس جمهور شهید را با یک کارگر ساده مشاهده می‌کنیم، ایشان در چنین جایگاه حساسی باید شهید می‌شد و گرنه برایمان جای تعجب بود.

وی گفت: در ماراتن انتخابات، مهم‌ترین مسئله مشارکت حداکثری مردم است و در دور اول انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم؛ تنها سه و نیم درصد هرمزگانی‌ها مشارکت داشتند اما در دور دوم انتخابات، با تزریق روحیه امیدآفرینی در مردم مشارکت حداکثری را ارتقا خواهیم داد و به نظام بین الملل ثابت کنیم که ایران مقتدر است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان اظهار امیدواری کرد: در سایه حماسه بزرگ انتخابات و انتخاب اصلح، بتوانیم فردی که قادر است راه شهید جمهور را که همان ارائه خدمت به مردم قدرشناس ایران اسلامی است را ادامه دهد، روی کار بیاوریم.

سالاری در پایان گفت: برای سپاه و بسیج، افتخار بزرگی است که در روز انتخابات، هم در کنار آحاد مردم و در حوزه مشارکت‌افزایی و هم تکمیل و تقویت امنیت در کنار نیروهای مقتدر نیروی انتظامی حضور دارند؛ امید است شاهد خلق حماسه بزرگ و برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا در سطح کشور و همچنین استان هرمزگان باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از