حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/04/14 | 2024/07/04

Logo

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

دستبند پلیس بر دستان قاتل نگون‌بخت

دستبند پلیس بر دستان قاتل نگون‌بخت

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اقدام گسترده اطلاعاتی عملیاتی پلیس در شناسایی و دستگیری قاتل متواری طی کمتر از ۱۲ ساعت پس از وقوع قتل در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از خبرگزاری پلیس، علی‌اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره نزاع منتهی به قتل فردی ۲۹ساله در بامداد ۱۲ تیرماه سال جاری واقع در محله درخت سبز شهرستان بندرعباس بر اثر اصابت ضربات چاقو، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات گسترده اطلاعاتی و بسیج تمامی امکانات موجود و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های مجموعه انتظامی، هویت قاتل و مخفیگاه وی شناسایی شد.
این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از کسب مجوز از مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه متهم را در کمتر از ۱۲ ساعت پس از وقوع قتل در مخفیگاهش دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: متهم در تحقیقات فنی پلیس و پس از مواجهه با مستندات، شواهد و قرائن صراحتاً به موضوع قتل به انگیزه شرب خمر و فحاشی ناموسی معترف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
جاویدان در پایان با تأکید بر اینکه مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، خاطرنشان کرد: پلیس همواره تلاش می‌کند با بسیج تمامی امکانات و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها خصوصاً ظرفیت‌های عظیم مشارکت عمومی برای نهادینه‌کردن نظم و امنیت در جامعه استفاده کند تا بتواند مأموریت‌های خود را در جامعه به نحو مطلوب و شایسته ارائه کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از