حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/04/14 | 2024/07/04

Logo

استاندار هرمزگان:

انتخابات اساس اقتدار داخلی و خارجی ایران است

انتخابات اساس اقتدار داخلی و خارجی ایران است

استاندار هرمزگان از مردم شریف استان هرمزگان دعوت کرد تا فردا با مشارکت در انتخابات پایه محکم اقتدار ایران اسلامی را استوارتر کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار امروز پنجشنبه ۱۴تیرماه، مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را تکمیل کننده حضور مردم در مرحله اول خواند و گفت: همه ما کار نیمه‌تمامی داریم که فردا جمعه ۱۵ تیرماه باحضور در پای صندوق‌های رأی باید آن را تمام کنیم.

 استاندار هرمزگان مشارکت مردم را پیروزی برشمرد و افزود: مستقل از اینکه فرد پیروز کیست، حضور مردم پیروزی همه ملت عزیز ایران است و از مردم شریف استان هرمزگان دعوت می کنم با مشارکت در انتخابات، کار نیمه‌تمامی که هشتم تیرماه شروع کرده‌اند را به پایان برسانند.

 دوستی هوشیاری آحاد مردم در امر مهم مشارکت در انتخابات را مورد تأکید قرار داد و گفت: در این برحه همه نگاه‌ها به ایران اسلامی است چراکه ما قدرت بین المللی در منطقه غرب آسیا هستیم و تحولات داخلی ایران می‌تواند در منطقه و روند ارتباطات خارجی تأثیر بگذارد.

نماینده عالی دولت در هرمزگان، اقتدار خارجی کشور را درامتداد اقتدار داخلی دانست و تأکید داشت:لازم است همه ما پایه محکم اقتدار ایران اسلامی را براساس انتخابات به درستی بگذاریم که مطمئن هستم بامشارکت مردم اتفاق مبارک خواهد افتاد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از